|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Det er også min største bekymring ved at gå over til Plasma eller LCD. Da jeg havde Samsungs LCD, var det meget tydeligt, men i bund og grund var jeg også så utilfreds med dette LCD, at jeg nok så alle fejene (og stadigvæk gør det på alle LCD'er!). Den første tid tror jeg at man lægger meget mærke til at DNM mangler. Omvendt tog det mig en måneds tid at "vænne" mig til DNM. Men jeg tror at den kæmpe (jeg har bestilt 42") nok vil opveje det i sidste ende |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Det er i hvert fald dét plasma TV med bedst sort, og derfor det fladskærms TV med bedst sort. Der er et stykke op til de bedste CRT TV, men så er der andre ting som plasmaerne gør bedre, IMO, der opvejer denne forskel, som man alligevel ikke lægger meget mærke til i hverdagen. |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Jeg tror du har ret: Folk er sikkert meget forskelligt disponeret for det. Lidt på samme måde som med projektorer, der er baseret på DLP-teknologi. Her føler nogen mennesker sig stærkt generet af Rainbowing, mens andre overhovedet ikke kan se noget. |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Jeg fandt dette link: http://www.minhembio.com/produktbilder/87103 Nu ved jeg godt at det er taget med digital kamera, men ligner disse billed godt det som i oplever med jeres PV60? På disse billeder ser det ud til at PV60 har et surerænt sort niveau, samt farver og skarphed ikke er noget problem.
|
|
![]() |
|
rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Ja, det ligner det jeg oplever dagligt. Har ikke selv set en fladskærm med bedre sortniveau. Og jeg ledte i mange år efter en afløser til mit Sony CRT.
|
|
Panasonic TH-37PV60E
Sony RDR-HX710B Samsung BD-D8200N Motorola "Zaptor" Pioneer VSX-1025-K Pioneer PL-500X B&W XT2 B&W PV1 |
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hej Jeg har lidt problemer med at billedet hakker på 42pv60 når kameraet køre til siden. Så følger billedet ikke med flydende. Der er dog ingen problemer med bold og sådan i fodbold og NFL der spiller det hele bare, men ved hurtige skift, når hele billedet rykker. Jeg har slået div. mekanismer fra. Jeg har ikke lige set om det er det samme på dvd endnu. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg oplever hverken flimren eller hakken, men derimod et andet mindre fænomen: Redigeret af troelsit - 28-November-2006 kl. 22:54 |
|
![]() |
|
Fabi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Vil gætte på det skyldes manglende bevægelseskompensation. |
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Som skyldes hvad Redigeret af DanniS - 29-November-2006 kl. 12:09 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Jeg oplever det samme. Jeg har skruet på 'Normal' og ikke f.eks. 'Biograf', da jeg indstillede sidst. Jeg læste noget om, at der skulle være noget lignende noget uundåeligt 'Dynamisk kontrast' på Auto og Normal, men den slags dynamisk kontrast jeg før har set, har da været EN DEL mere aktiv end dette, hvor den måske 'blinker' én eller to gange hver halve time. Jeg har i øvrigt tilsluttet DVD-afspilleren med HDMI. Jeg synes ikke jeg oplever det ved den digitale parabol. |
|
![]() |
|
Fabi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg er muligvis fejl på den. Iflg. Panasonic's hjemmeside har Panasonic plasmaskærme Motion Pattern noise reduction http://www.panasonic-europe.com/vieraexperience/v2/flash.htm l?iso=da-DK#4
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm håber ikke det er en fejl. for er ret træt af at skulle bytte tv hele tiden. Er der ikke andre der oplever at det hakker når der kommer hurtigt bevægelser fra den ene side til den anden. Det ses dgo ikke rigtigt på fodbold. Redigeret af DanniS - 30-November-2006 kl. 20:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |