recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PV60 42" flimmer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PV60 42" flimmer?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2006 kl. 17:02

Jeg har modtaget mit 42" PV60 idag, og jeg er sku mere end imponeret over dette Plasma tv. Troede ikke helt på at det rent faktisk kunne leve op til billedkvaliteten på mit Philips 9520 CRT, men står faktisk krystalklart.

Flimmeren er der ikke rigtig noget af. Kun ved helt hvide farver når jeg ikke kigger på skærmen kan jeg ane lidt, men kigger jeg direkte ind i skærmen kan jeg ikke se noget flimmer.

Nu mangler jeg bare et HDMI kabel, så jeg kan se hvad det kan præsterere med min Kiss DP600. Billedet den får via RGB scart er overklasse godt må jeg indrømme. Selv med børnenes film som jeg har lavet i Nero Digital formatet (en bedre variant end Divx/Xvid) står næsten som en dvd skive, og 99% uden pixelering. Imponerne!

Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juni-2004
Point: 749
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2006 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af DarkHelmet DarkHelmet skrev:

Jeg har modtaget mit 42" PV60 idag, og jeg er sku mere end imponeret over dette Plasma tv. Troede ikke helt på at det rent faktisk kunne leve op til billedkvaliteten på mit Philips 9520 CRT, men står faktisk krystalklart.

Tillykke med dit TV - og du har helt ret - det er et imponerende apparat, jeg har selv et.

Jeg fatter ikke dem der brokker sig over flimren, blæserstøj, billedkvalitet osv...... Jeg er selv ret hysterisk hvad angår de ting, men selv efter snart ½ år er jeg stadig ovenud tilfreds.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2006 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af J.F.L J.F.L skrev:

Oprindeligt skrevet af DarkHelmet DarkHelmet skrev:

Tillykke med dit TV - og du har helt ret - det er et imponerende apparat, jeg har selv et.

Jeg fatter ikke dem der brokker sig over flimren, blæserstøj, billedkvalitet osv...... Jeg er selv ret hysterisk hvad angår de ting, men selv efter snart ½ år er jeg stadig ovenud tilfreds.

Blæserstøj? Er der blæser i den...?

Redigeret af DarkHelmet - 02-December-2006 kl. 15:06
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2006 kl. 15:11

Jeg har oprettet en tråd i Kiss forumet, men tænkte at det kunne være i kunne hjælpe mig med mit PV60 og min Kiss DP600.

Over Scart RGB står det hele fint og ingen problemer. Idag har jeg så købt et HDMI kabel hos ComputerCity, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.

Er der noget på tv'et man skal aktiverer for at kunne bruge HDMI?

Når jeg prøver på Kiss'en skriver den bare at der ingen HDMI tilslutning er. Når jeg laver en Hardreset skulle den gerne starte op i HDMI tilstand, men sort skærm på både HDMI1 og HDMI2, og afspilleren nægter at lade mig vælge HDMI.

Jeg har selvfølgelig ikke koblet både scart og HDMI i på samme tid, men jeg kan ikke få lortet til at virke. BELASTENDE! HJÆLP!

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu