recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PV60EH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PV60EH

Besvar Besvar Side  <1 242526
Forfatter
Besked
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 12:22

Jeg kan da godt ringe til dem - men som jeg har nævnt før, er det ikke noget der generer mig i den daglige brug...

Jeg prøver at give dem et kald i morgen

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 15:05

Mener helt klart også,at "egenskaben" skal betegnes som en fejl !Jeg har fejlen lige så ofte fra DVD,som fra antennesignal.Om den optræder sjældnere via analog har jeg ikke stryr på, - da jeg af gode grunde bruger Selectoren primært.

Lidt kuriøst,at jeg rent faktisk returnerede SamsungQ7 indenfor returretsperioden (m tab ! ),pga en lignende fejl ( dog værre) !

Desværre yderligere benzin til bålet, - plasma vs LCD !

Forresten - har alle her m fejlen,  købt hos TC eller anden par. import ? ?      

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Mener helt klart også,at "egenskaben" skal betegnes som en fejl !Jeg har fejlen lige så ofte fra DVD,som fra antennesignal.Om den optræder sjældnere via analog har jeg ikke stryr på, - da jeg af gode grunde bruger Selectoren primært.

Lidt kuriøst,at jeg rent faktisk returnerede SamsungQ7 indenfor returretsperioden (m tab ! ),pga en lignende fejl ( dog værre) !

Desværre yderligere benzin til bålet, - plasma vs LCD !

Forresten - har alle her m fejlen,  købt hos TC eller anden par. import ? ?      

Mit eksemplar er købt hos Tape Connection, og er en EH-model med to blæsere. Jeg bruger stort set aldrig TV'ets antenneindgang, så jeg ved ikke med sikkerhed om 'egenskaben' også huserer dér. Men på de to HDMI-indgange og på component-indgangen gør den så sandelig!

Jeg har nu haft TV'et i 7 uger. De første to uger var - så vidt jeg kan vurdere - helt uden fejl, "egenskaber", skavanker eller lignende. De næstfølgende fire uger var med masser af Purple Snakes, skygger, plamager m.m. Den seneste ugestid har underligt nok stort set været helt problemfri, så den er altså ikke helt nem at gennemskue, vel? Det er uforudsigeligheden ved TH-42PV60, som godt kan gå én lidt på nerverne, synes jeg.

Jeg er helt enig med Lennon i, at det der især gør hele denne affære ret problematisk, er at fejlen kun optræder periodisk hos dem, som oplever den på deres apparater. Hvis det derimod var et konstant forekommende fænomæn på skærmen var sagen anderledes klar: Hen til forhandleren med TV'et og sige "Her, tag jeres skrammel, det virker ikke ordentligt - se selv".

Og så synes jeg egentlig også, at Kandersen har en vældig god pointe: Hvorfor der - her i forummet - helst ikke så gerne være en fejl ved panelet? (Altså, hvis vi lige ser bort fra den indlysende grund, at det så ville være uheldigt for Panasonic's omdømme, at de havde sendt et fejlbehæftet produkt på gaden.) Og NEJ, jeg har (heller) ikke været inde i servicemenuen og rode rundt. Ved i øvrigt heller ikke, hvordan man får adgang dertil .......

Redigeret af musicus - 07-Januar-2007 kl. 22:19
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 17:54
hey jeg købte i fredags 1 stk TH-42PV60EH hos www.labtop.dk

og har set både dvd film via min HX820 som er koblet til via HDMI og VIASAT og CANAL DIGITAL kører også via scart til HX820 og så op gennem HDMI til pana'en

jeg har ikke bemærket nogle purple snakes endnu....
Til top

Besvar Besvar Side  <1 242526

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu