|
|
Besvar ![]() |
Side <1 18192021> |
Forfatter | ||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
|
"noget der er fremtid i"
Fremtiden er jo et sjovt begreb. Imorgen er jo fremtiden. Men at tro at et elektronisk produkt skal være "fremtidssikret" er vel lidt naivt. Og så kommer man til at vente i al tid - i al fremtid om du vil. |
||
![]() |
||
acaruz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Hej Ryslinge... Jeg havde lige de samme ønsker til et nyt fjernsyn... De er så blevet opfyldt med min nye LG... Gav kun 7.500,- leveret... 42" med dejligt naturligt og skarpt billede... Virker perfekt sammen med min medie center... Skal nævnes at den er uden højttallere - Så den er sat til anlægget og har derfor købt en lækker all-round fjernbetjening til 400,- Så den styrer det hele (DVD, DVB-T, anlæg, fladskærm og sikkert kaffemaskinen Ang. burn in - så kørte jeg de første 10-12 dage med moderat kontrast og brugte den før omtalte 'break in' dvd en enkelt nat (7-8 timer)... Aner ikke om det var nødvendigt - men gjorde det for man læser jo så meget Jeg har ikke det mindste burn in.... Min datter havde siddet og spillet på en hjemmeside og vi skulle ud at handle... I bilen sværger hun på at hun har slukket for det hele og vi tager afsted i god tro... Da vi kommer hjem igen efter små 5 timer opdager jeg til min rædsel at hele skærmen i stuen er fyldt ud med Bratz-dukker der gerne vil sminkes Jeg slår straks over på alm TV-signal og smider mig foran skærmen... Men kan ikke umiddelbart se noget der 'hænger'... Slår over på 'hvid skærm' i menuen og kan intet finde... Derefter har jeg faktisk prøvet skærmen lidt an med diverse still-billeder i længere tid og kan ikke se der er noget der brænder sig fast... Så for mit vedkommende har jeg intet problem med at bruge denne plasma sammen med en medie center - Den viser faktisk et rigtigt godt skærmbillede - selv via et alm VGA-stik... Dommerpanelet : 5 ud af 6 stjerner... Citat : Kvali til under 10.000... Redigeret af acaruz - 06-April-2007 kl. 02:01 |
||
![]() |
||
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
acaruz - hvor gammelt var dit tv da du havde denne forfædelige oplevelse Men dejligt at høre at der ikke skete noget - så måske vi ikke behøver at være så nervøse. Det er faktisk lidt frusterende at man skal være opmærksom på hvad andre familiemedlemmer bruger tvet til. |
||
De dumme er ikke for kloge.
|
||
![]() |
||
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
LCD-tv er for folk der ikke kan tænke selv. De køber det de andre køber og tror at Sonys udmeldinger om LCD er lig med at LCD er bedst. Desuden køber de fleste deres fjernsyn i Føtex eller Bilka og tror de har købt et godt fjernsyn bare fordi det er en fladskærm. Lidet har de vidst at Prosonic er et pladderprodukt som højst er egnet til at sætte op ude på toilettet når det er vigtigt at følge med i en fodboldkamp når man skal lave bommelom. LCD er ikke værd at kigge på før du kommer op og giver mindst 25.000 kr for en 37 tommer skærm. Det findes der underligt nok folk der gerne vil give for at blive snydt. De kunne jo få ligesåmeget kvalitet for det halve ved en plasmaskærm. |
||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Tænk hvis folk kunne respektere, at andre kan være tilfreds med noget andet end det, som man selv mener er de vises sten. Tænk hvis folk kunne respektere, at man kan have andre opfattelser, og at disse opfattelser er lige så gode, som éns egen opfattelse. |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
Jeg kan da sagtens acceptere at mange hellere vil købe noget dyrt som burde være billigt set iforhold til kvaliteten. Jeg kan godt acceptere at nogen folk bare vil snydes! |
||
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
||
![]() |
||
Kimbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Så kommer niveauet vist ikke længere ned Jeg står selv og skal have fladskærm og forventer det bliver et plasma, men derfor sviner jeg ikke folk til som er glade for deres LCD.
Redigeret af Kimbo - 06-April-2007 kl. 13:35 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er da ikke at svine til. Det er da en sjov bemærkning. Som nogle ikke synes er sjov
|
||
Renevk67
||
![]() |
||
Marshall ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Ved nogen hvornår dette bliver aktuelt? Er meget interesseret i PX70'eren!
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Vi har prøvet at arrangere noget, men det strandede på at modellerne ikke kunne blive billigere end det brugerne her aligevel forhandlede sig frem til hos diverse forhandlere. Check emnet: Priser på Panasonic PX70/PV71 /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Marshall ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Okay :) Det var bare for at høre. Så må vi jo opdrive den selv ;) |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Og hvad kan man så sige om sådant et indslag??? Tjaaa, udover altså at man tydeligt kan se at du IKKE har en SK.. begreb om, hvad du egentlig skriver. Men man kan da tydeligt se at du er dybt useriøs, og dine fremtidige indslag vil ihvertfald fra min side af, straks blive betragtet som det rene nonsens, og noget man bare skal springe let hen over. Redigeret af Pokerface - 07-April-2007 kl. 11:32 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 18192021> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |