recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic px80 udland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic px80 udland

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 12:04

Oprindeligt skrevet af mortenkn mortenkn skrev:

Hej!

Så er jeg klar til at bestille mit 42PX80 fra Elektroshopwagner.de

De svarede på mit garanti-spørgsmål således:

We don't give any warranty, you have the Panasonic warranty for 2 years.

Vil det sige jeg kan få fjernsynet hentet herhjemme i DK af en fragtmand, hvis det går i stykker inden for de første to år?

På forhånd tak!

Hilsen Morten

Det må du vist spørge Panasonic efter.

Men du SKAL sørge for,at butikken stempler sit navn på garantibeviset,ellers er det intet værd.

Hvorfor har du lige valgt nævnte Butik ?Du er med på at den ikke tar imod Visa direkte, - men via Pay Pal som er noget helt andet ? Umiddelbart er der 5-10 billigere butikker på nettet.  

Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 12:39
Ok, sørger lige for de stempler det kort.

Der er et par billigere butikker, men de sender ikke til Danmark. Desuden svarer deres kundeservice hurtigt og professionelt når man skriver til dem, så de virker seriøse. De har også fået gode kommentarer på diverse prissammenligninger.


Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 12:48

Oprindeligt skrevet af mortenkn mortenkn skrev:

Ok, sørger lige for de stempler det kort.

Der er et par billigere butikker, men de sender ikke til Danmark. Desuden svarer deres kundeservice hurtigt og professionelt når man skriver til dem, så de virker seriøse. De har også fået gode kommentarer på diverse prissammenligninger.


Jamen,det er absolut relevante kriterier. Man skal ikke nødvendigvis bare gå efter pris ! ! Jeg troede bare,at du måske havde misforstået kredit-kort betalingen. den billigste .

Hvis butikken kan bekræfte at de får deres produkter leveret fra Panasonic Tyskland, - bør du i det mindste kunne få repareret under garanti i DK .

Til top
Mmmls Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af mortenkn mortenkn skrev:

Ok, sørger lige for de stempler det kort.

Der er et par billigere butikker, men de sender ikke til Danmark. Desuden svarer deres kundeservice hurtigt og professionelt når man skriver til dem, så de virker seriøse. De har også fået gode kommentarer på diverse prissammenligninger.




Kan bekræfte det med stemplerne - har det direkte fra Panasonic DK - altså - så længe forhandlerem stempler gælder garantien også i Danmark - ved dog ikke om det indebærer gratis afhentning ved fejl etc.?

Når du har fået dit TV kan du så ikke lige droppe en kommentar angående dine oplevelser med dette - inkl. den samlede pris du ender med at betale og betalingsmåde? Hvis du melder positivt tilbage på dette vil jeg bestemt overveje at gøre det samme...er jo nærig ad h-til ;-)
Til top
Davethebrave Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 14:51
se http://www.tapeconnection.dk/ de kører auktion på 42px80
udløber mandag d. 17/3
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Mmmls Mmmls skrev:





Når du har fået dit TV kan du så ikke lige droppe en kommentar angående dine oplevelser med dette - inkl. den samlede pris du ender med at betale og betalingsmåde? Hvis du melder positivt tilbage på dette vil jeg bestemt overveje at gøre det samme...er jo nærig ad h-til ;-)


Så er pengene ihvertfald overført via netbank (7820 DKR). De tager et par dage at overføre, og det er snart påske, så kommer desværre til at vente lidt på mit TV.

Men glæder mig til HD DVD i 24p
Til top
Brivani Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 18:52

Oprindeligt skrevet af Davethebrave Davethebrave skrev:

se http://www.tapeconnection.dk/ de kører auktion på 42px80
udløber mandag d. 17/3

Tak for tippet, jeg har lige været inde og byde, fik besked om at jeg var en af de højst bydende, så nu må vi se mandag, hvis jeg får det skal i nok får min pris, men ikke før

Brian Nielsen

Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola
Til top
Davethebrave Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 19:09

Der er mulighed for at være heldig - var lige i butikken i kbh. for at se px80 som står sidestillet med den "gamle" px70. Det var svært for mig at se den store forskel udover de 1000,- på prisen. Men du har forhåbentlig mulighed for at gøre en rigtig god handel.

Ja - det vil være  meget sjovt at høre hvad du fik det til?

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 21:15

Vorkasse (bankoverførsel) er efter min mening ikke noget problem hvis bare man er lidt opmærksom på forhandleren.

Det kan være en god idé at lave lidt research om forhandleren inden. Hvor lang tid har den eksisteret? Er de vant til at sælge til DK? Hvordan håndterer de reklamationer?
Der er mange fora på nettet hvor man kan søge på forhandlere og google er en stor hjælp.

Teknisk set skal man jo opveje besparelsen kontra risikoen.

Køber man hos firmaer som digitalo.de eller medianess.de skal man ikke frygte noget. Jeg har flere handlet hos disse og har altid fået uovertruffen service. Jeg købte mit nuværende plasma hos førstnævnte og de sendte et TV med en defekt. Jeg skrev en klage og 2 dage senere stod der et helt nyt TV i min stue. Det defekte blev afhentet nogle dage senere.

Top service!!!

Hvis man er så skræmt over det med bankoverførsel tilbyder digitalo pay-on-delivery - altså efterkrav. Det er bare noget dyrere og unødvendigt hvis du spørger mig.

 

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
Brivani Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Davethebrave Davethebrave skrev:

Der er mulighed for at være heldig - var lige i butikken i kbh. for at se px80 som står sidestillet med den "gamle" px70. Det var svært for mig at se den store forskel udover de 1000,- på prisen. Men du har forhåbentlig mulighed for at gøre en rigtig god handel.

Ja - det vil være  meget sjovt at høre hvad du fik det til?

Som lovet, prisen skal nok bliver oplyst, hvis det bliver mig mandag liger efter Kl. 12

Brian Nielsen

Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola
Til top
herbie1707 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Vorkasse (bankoverførsel) er efter min mening ikke noget problem hvis bare man er lidt opmærksom på forhandleren.

Det kan være en god idé at lave lidt research om forhandleren inden. Hvor lang tid har den eksisteret? Er de vant til at sælge til DK? Hvordan håndterer de reklamationer?
Der er mange fora på nettet hvor man kan søge på forhandlere og google er en stor hjælp.

Teknisk set skal man jo opveje besparelsen kontra risikoen.

Køber man hos firmaer som digitalo.de eller medianess.de skal man ikke frygte noget. Jeg har flere handlet hos disse og har altid fået uovertruffen service. Jeg købte mit nuværende plasma hos førstnævnte og de sendte et TV med en defekt. Jeg skrev en klage og 2 dage senere stod der et helt nyt TV i min stue. Det defekte blev afhentet nogle dage senere.

Top service!!!

Hvis man er så skræmt over det med bankoverførsel tilbyder digitalo pay-on-delivery - altså efterkrav. Det er bare noget dyrere og unødvendigt hvis du spørger mig.

Ok.. Så hvis jeg nu køber den via digitalo, vil der ikke være nogle problemer?


Hvordan foregår leveringen? Kommer der bare en tysker forbi en dag, eller aftaler man tidspunkt?


Til sidst... Når der nu står E i produktnavnet, er det så ikke ensbetydende med at den virker præcis på samme måde som dem man køber i DK? Altså ingen problemer med undertekster, lyd osv.?


MVH 

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 23:57
Oprindeligt skrevet af herbie1707 herbie1707 skrev:

Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Vorkasse (bankoverførsel) er efter min mening ikke noget problem hvis bare man er lidt opmærksom på forhandleren.

Det kan være en god idé at lave lidt research om forhandleren inden. Hvor lang tid har den eksisteret? Er de vant til at sælge til DK? Hvordan håndterer de reklamationer?
Der er mange fora på nettet hvor man kan søge på forhandlere og google er en stor hjælp.

Teknisk set skal man jo opveje besparelsen kontra risikoen.

Køber man hos firmaer som digitalo.de eller medianess.de skal man ikke frygte noget. Jeg har flere handlet hos disse og har altid fået uovertruffen service. Jeg købte mit nuværende plasma hos førstnævnte og de sendte et TV med en defekt. Jeg skrev en klage og 2 dage senere stod der et helt nyt TV i min stue. Det defekte blev afhentet nogle dage senere.

Top service!!!

Hvis man er så skræmt over det med bankoverførsel tilbyder digitalo pay-on-delivery - altså efterkrav. Det er bare noget dyrere og unødvendigt hvis du spørger mig.

Ok.. Så hvis jeg nu køber den via digitalo, vil der ikke være nogle problemer?


Hvordan foregår leveringen? Kommer der bare en tysker forbi en dag, eller aftaler man tidspunkt?


Til sidst... Når der nu står E i produktnavnet, er det så ikke ensbetydende med at den virker præcis på samme måde som dem man køber i DK? Altså ingen problemer med undertekster, lyd osv.?


MVH 

Det blir nu nok en Dansk fragtmand. Der er simpelthen nogle samle/fordelings centraler rundt omkring.

Forvent ikke problemer m lyd,undertekster o.l. Der har vist været nogle Samsung købt i Tyskl. hvor man ikke har haft Danske menuer.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu