recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic, streaming og app.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic, streaming og app.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic, streaming og app.
    Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 13:31
Panasonic TX-58GX830E

1. kan man streame billede til Tvét ? (man kan streame lyd) 
    < hvis ja? - hvordan?
    < hvis nej? - hvorfor ikke, når man kan streame lyd?

2. kan man, på en eller anden finurlig vis, få Disney+ appen lagt ind ? 
    < hvis ja? - hvordan?
    < hvis nej? - kommer muligheden? - dato? - (og ja, ved godt at man kan tilslutte feks. en Chromecast)

Bond Cool

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 15:34
 Panasonic er ikke kendt for at have mange App´s, og heldigvis for det, deres force ligger i at fremstille gode TVer. Det smarte fås med extern enhed som i mit tilfælde er Shield TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Panasonic er ikke kendt for at have mange App´s, og heldigvis for det, deres force ligger i at fremstille gode TVer. Det smarte fås med extern enhed som i mit tilfælde er Shield TV.
wow du synes det er fint at Panasonic ikke magter at sælge et tv som understøtter de mest basale krav som folk har i dag. Det kan let blive deres død.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Panasonic er ikke kendt for at have mange App´s, og heldigvis for det, deres force ligger i at fremstille gode TVer. Det smarte fås med extern enhed som i mit tilfælde er Shield TV.
wow du synes det er fint at Panasonic ikke magter at sælge et tv som understøtter de mest basale krav som folk har i dag. Det kan let blive deres død.
Mja altså, jeg er i bund og grund enig med Radiomanden. I øvrigt er mit Panasonic 65HZ2000 udstyret med at hav af APPS (mange af dem, som jeg kan se bruges af brugere her på siden), som jeg aldrig vil få brug for.

Jeg værdsætter også prioriteringen af en fremragende billede kvalitet. Jeg tror derfor ikke at det er noget som Panasonic ikke "Magter", de har bare en anden prioritering. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 16:02
 Jeg køber ikke TV efter hvor "smart" det er, har endnu ikke, udover dem med Android TV OS, set et TV der har alle App´s. Derudover opdateres i ikke i samme grad som Shield, ATV og tilsvarende enheder, og efter en ikke så lang tid, så opdateres de ikke mere. I den tid jeg har haft Panasonic er der ikke kommet en eneste ny App, og det gør der næppe det resterende tidsrum hvor TVer normalt opdateres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 16:25
Samme hér. Panasonic (billed)kvalitet, og hurtig betjening. Alt andet styres eksternt, da "smart TV" alligevel forældes i løbet af 1-3 år. 

Redigeret af Flippo - 22-Oktober-2020 kl. 16:25
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Samme hér. Panasonic (billed)kvalitet, og hurtig betjening. Alt andet styres eksternt, da "smart TV" alligevel forældes i løbet af 1-3 år. 

 Det er jeg helt enig med dig i.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 09:00
Det er helt fint i er enige med hinanden... LOL  -  jeg er heller ikke uenig i den antagelse....

MEN, det var ikke det jeg spurgte om Wink  "(og ja, ved godt at man kan tilslutte feks. en Chromecast)"

Bond Cool



Redigeret af bbond - 23-Oktober-2020 kl. 09:02
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 11:47
de har en app til iPad, der hedder TV Remote 2

Den kan gøre det.
Og jeg ved godt st den virkelig trænger til en opdatering

Mvh Per
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Det er helt fint i er enige med hinanden... LOL  -  jeg er heller ikke uenig i den antagelse....

MEN, det var ikke det jeg spurgte om Wink  "<span style=": rgb254, 254, 254;">(og ja, ved godt at man kan tilslutte feks. en Chromecast)"</span>
<span style=": rgb254, 254, 254;">
</span>
Bond Cool



Prøv at tilslutte det til wifi og se om din telefon kan sende til det.
Mit Panasonic tv har ikke mere apps, de er langsomt døde en efter en, så har tilføjet et Apple tv
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

de har en app til iPad, der hedder TV Remote 2

Den kan gøre det.
Og jeg ved godt st den virkelig trænger til en opdatering

Mvh Per

Hej.

Den findes også til Android.

Først dette Citat: 'TV Remote 2 App tillader også, at du overfører billeder, videoer, musik eller websteder fra din mobile enhed til VIERA TV, og omvendt.'


Hilsen Carsten.
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

de har en app til iPad, der hedder TV Remote 2

Den kan gøre det.
Og jeg ved godt st den virkelig trænger til en opdatering

Mvh Per

Hej.

Den findes også til Android.

Først dette Citat: 'TV Remote 2 App tillader også, at du overfører billeder, videoer, musik eller websteder fra din mobile enhed til VIERA TV, og omvendt.'


Hilsen Carsten.
Hej i to....
Ja, men man kan ikke streame fra en app, feks. Dr-Tv, Netflix, Tv2, etc. til Tvét (heller ikke via. Viera) ? - eller hvad misser jeg ?

Bond Cool

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu