|
Panasonic, streaming og app. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er tilsluttet wifi og enhederne kan se hinanden...... Men hvordan får man en app. feks. Dr-Tv, Netflex, Tv2 etc. til at vises på Tvét ? Bond ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der er HBB TV og Netflix samt Viaplay og Blockbuster App´s på Panasonic som er de eneste brugbare.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
|
Hej. Jeg kan huske fra den gang vi havde et Panasonic TX-50CXC725, at vi flere gange streamede DR.dk, da det stod et sted uden antenne stik. Jeg er dog lidt usikker på, om det var fra en DR App, eller om det var fra den indbyggede browser. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 23-Oktober-2020 kl. 15:13 |
||
![]() |
||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
|
Ja.... det var da også nogle dårlige eksempler ![]() ![]() Pointen er stadig...: Panasonic TX-58GX830E
1. kan man streame billede til Tvét ? (man kan streame lyd) Feks. fra en app. ? < hvis ja? - hvordan? < hvis nej? - hvorfor ikke, når man kan streame lyd? 2. kan man, på en eller anden finurlig vis, få Disney+ appen lagt ind ? < hvis ja? - hvordan? < hvis nej? - kommer muligheden? - dato? - (og ja, ved godt at man kan tilslutte feks. en Chromecast) Bond ![]() |
||
![]() |
||
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
|
Prøver bare at hjælpe.
Jeg kender ikke din model af tv'et. Jeg har selv kæmpet meget med at få noget vist på mit Pana-tv, men løste det med Cromecast Per
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
|
Hej. Jeg vil foreslå at du prøver fra TV'et indbyggede browser? Men jeg ved ikke om det virker. Men hvorfor skulle det ikke det. Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5027 |
|
Kan streame lyd til mit Panasonic TV via airplay. Mener ikke der findes noget i TV’et der kan streame billeder fra tlf. Viera Cast er mig bekendt beregnet til at caste TV indhold FRA TV TIL håndholdte enheder via wifi.
Redigeret af Munch - 23-Oktober-2020 kl. 15:37 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5027 |
|
Det tror jeg ikke han får held af. Har prøvet at hente hjemmesider der streamer corona koncerter på nettet uden at det fungerer.
|
||
![]() |
||
|
Hej. Jeg kan huske, at mens vi havde det Panasonic TX-50CXC725 blev firmwaren opgraderet således, at Adobe Flash blev understøttet. Og i dag, kan vi afspille DR.dr, ViaFree samt mange andre kanaler i browseren fra vores LG OLED 55B6. Så jeg syntes, at du i det mindste bør oplyse os om hvilket TV og fra hvilket link, at du prøvede fra? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvorfor tilsluttes der ikke en Shield, Mi box eller ATV, så er problemet løst.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
jo, det bliver også løsningen.... men det kunne jo være at der var noget jeg havde overset ![]() Bond ![]() |
||
![]() |
||
|
Hvorfor spørge om løsninger der ikke duer og/eller er mere besværlige, når det kan løses på anden vis, det er den bedste opgradering/forbedring der findes.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |