recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-PX80EA værdi idag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TH-PX80EA værdi idag

Besvar Besvar Side  <1 111213
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Helt ærligt... Lad dog være med at tude over dit tv... Sælger har ikke gjort noget forkert i min bog. INGEN har tvunget dig til at købe tv'et.

Føler du dig snydt har du kun dig selv at takke.
Og helt ærligt... 1600? Det kan Lars Løkke ikke engang købe sko for...

Lugter denne tråd ikke lidt af trold?

Selvfølgelig har han givet alt for meget for en "antik" skærm (og er blevet snydt).
Et nyt Pana 42X60 koster fra ca. 3,5k! Så er 1600,- for en gammel skærm uden garanti og relevante tunere jo helt i hækken....

Om det så er sælger der bevidst har snydt ham eller om han bare har snydt sig selv (eller evt. begge dele) er jo svært at vide...

Redigeret af thor-thor - 26-Oktober-2013 kl. 12:55
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Helt ærligt... Lad dog være med at tude over dit tv... Sælger har ikke gjort noget forkert i min bog. INGEN har tvunget dig til at købe tv'et.

Føler du dig snydt har du kun dig selv at takke.
Og helt ærligt... 1600? Det kan Lars Løkke ikke engang købe sko for...

Lugter denne tråd ikke lidt af trold?

Det er vist som i Monrad og Rislunds 'Henriksen vinder en halv gris' 'Købmandens Jørgen, der laver fis'.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 111213

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu