|
Panasonic TH-PX80EA værdi idag |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen jeg kunne ikke sige nej til ham når han står der og har leveret det til mig.. er nok for god af mig selv...
![]() |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Et nyt koster ikke 4000kr, det er ikke den samme model.. det er en bedre model og det hele?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er teknisk forældet, godt nok havde de et godt panel, men der suges altså en del strøm på de gamle årgange, så meget mere end Kr. 500, det er urealistisk.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Bankmænd stoler jeg sq ikke på mere. Og du skal vist ha et jyde-kursus i at handle. Man skal prutte om prisen
|
|
![]() |
|
Jeg prøvede også at prutte om prisen, men det var der ikke tale om.. Prisen var den han sagde.. Føler mig virkelig snydt....
|
|
![]() |
|
Ja og jeg gav 1600kr for det.. man kan få et nyt og bedre til lidt over 4000... forstår i mig nu, at jeg føler mig snydt??
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Jeg kan altså ikke lade være at trække lidt på smilebånden :-) (beklager!!)
Du har reddet hans dag, det må da betyde lidt også hehe
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er så dyre lærepenge. Næste gang trækker du dig hvis sælger ikke vil forhandle prisen Redigeret af Kampus - 22-Oktober-2013 kl. 16:04 |
|
![]() |
|
Ja hurra hurra?
Reddet hans dag? Hvad skal jeg bruge det til? ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ja næste gang trækker jeg mig hvis der ikke kan forhandles om prisen.. har også lært noget det har jeg... skulle have hørt jer herinde først.. så kunne jeg sige det til ham og så kunne han også selv lære noget.. og så kunne jeg nok godt have fået det til omkring de 500kr...
|
|
![]() |
|
Arh så meget kunne du nok ikk lige prutte ham
|
|
![]() |
|
Se nu bare jer.. flere gør det..
http://www.dba.dk/billede-og-lyd/tv-og-tilbehoer/tv-over-41/type-plasma/maerke-panasonic/?pris=%28500-2000%29 Redigeret af Kralle7800 - 22-Oktober-2013 kl. 16:07 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |