|
Panasonic TX-58AX800E backlight bleed(clouding) |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sådan et billede kan man faktisk tage på de fleste tv, hvis man ikke slukker backlight.. det kommer bare an på lukketiden på kameraet, jeg har et samsung tv, hvor jeg selv i et mørklagt rum ikke kan se clouding, det er det første tv, jeg har været rigtigt heldigt med.. sætter jeg mit Eos op, og smækker lukketiden op, og lader kameraet suge så meget lys som muligt, så ligner det tv også et mararidt. det betyder så ikke det er sagen her... |
|
![]() |
|
gposch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
Ja, hold da op det ser slemt ud...
|
|
LG OLED 65" C1
i1 Display Pro, CalMAN Home Marantz CINEMA 40 11.4 receiverDALI 5.1.4 Mentor/Ikon/Fazon Sat Speakers SVS SB-4000 Subwoofer nVIDIA Shield Mavens KODI(Dolby Vision) |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Det er desværre ikke lige sagen her .. Ville nu ønske at disse bopls og clouding ikke var så tydelige da tv'et eller opfylder mine ønsker & behov
![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Som lidt nyt i min sag her, så er der nu
Reparationsstatus:Vi har anmodet leverandøren om kreditering eller ombytning.Jeg har afleveret alt mit tilbehør og venter nu i spænding !!
|
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg synes at det er rigtigt surt, for AX800 er normalt et rigtigt godt TV. Jeg håber på at du får en slutning på historien om TV´et, som du helst vil have det
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Update :
Fik mønt tilbage for mit AX800 og hentede et 55 CX800 og her " Tror jeg " at jeg lander .. Ser flot og fedt ud .. ingen hvide pletter eller clouding i weekenden over..
![]() Redigeret af kfcofir - 01-November-2015 kl. 17:01 |
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Godt at høre. Heller intet at udsætte på mit 55CX800
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Bare sådan for nysgerrighed, clouding er det validt som krav om ombytning?
Jeg har selv LCD nu og hader der fænomen. Dog ikke synderligt ramt på mit panasonic |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
hvad er det backligth clouding, mit 55 cx800 der har jeg lidt hvid lys der kommer bag fra tror jeg der er nederst ventre hjørne. kan huske at jeg havde det 55 wt 60 der var der 4 steder hvor den kom hvid lys ind
![]() er ellers godt tilfreds med 55 cx 800 |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Det tror jeg ikke lige at du skal regn med, men i mit tilfælde her så var de 2 Blops så tydelige at de kunne lyse underteksten op så de ikke kunne læses! Sælgeren fortalte mig at de også havde solgt et 58 AX800 som heller ike kunne laves ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvad billede profil køre du med ? |
|
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
jeg har sat det op i professionel 1 ud fra et link i avforum hvor der var et video til at opsætning af cx800
og den er jeg meget tilfreds med. men det du nok spørger til. Er der forskel på om jeg bruger de andre indstillinger. Det er der ikke kan variere lidt i hvormeget det ses. ps skal lige sige, det ses kun ved meget lyse bagrund. Redigeret af jb17j - 02-November-2015 kl. 08:30 |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |