recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50V10E?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TX-P50V10E?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bigby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 17:05
Hvis jeg opgraderer til mellempakken og nogle ekstra HD kanaler (fx Favoritpakken), skal jeg så bruge modul og kort? Det er til 50V10. I givet fald, hvilken kortlæser kan anbefales - eller er det værd at leje plus-boksen?
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af Bigby Bigby skrev:

Er der kodning på DR HD ?? Den er jo gratis med i grundpakken.
Nej, DR HD er ukodetj, sorry, men der er en masse kodede programmer, hvis du skal se dem, skal du bruge et yousee-kort og et ca-modul
mvh Christian
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Bigby Bigby skrev:

Hvis jeg opgraderer til mellempakken og nogle ekstra HD kanaler (fx Favoritpakken), skal jeg så bruge modul og kort? Det er til 50V10. I givet fald, hvilken kortlæser kan anbefales - eller er det værd at leje plus-boksen?
 
Du skal bruge kort til favoritpakken. Det du kan bruge leje-boksen til, er yousee-specifikke ting, såsom lej-en-film, start-forfra, og tv-arkiv. Du kan læse mere om dette på yousee.dk
mvh Christian
Til top
Bigby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 18:10
OK, det lyder som jeg skal have fat i et CAM-modul. Er der nogen særlig model, der kan anbefales? Går ud fra at selve programkortet er gratis fra YouSee - eller har de stadig ekstra kortgebyrer oven i det, selve pakken koster?

Det lyder så også som om, YouSee-boksen er jævnt hen overflødig. Jeg har allerede en harddiskoptager, som jeg regner med at bruge over det analoge signal - eller måske gennem min gamle Selector-boks (har ikke fået Pana-skærmen endnu). Det er vel bare at sætte en T-splitter i kabelstikket på væggen - og så føre til hhv. tv'et og Selectorboksen -> harddiskoptager -> tv'et?

Sorry, hvis jeg kaprer tråden Embarrassed
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu