|
Panasonic TX-P55VT50 Burn In |
Besvar | Side <1 141516 |
Forfatter | |||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så bør det vel fremgå af manualen og slutsedlen/garantien ? |
|||
E.L.
|
|||
kronholm
Bruger Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
? Ligesom det fremgår i panasonics manual at de er møgelendige på den front? Forstår ikke lige hvor du vil hen med den kommentar? :)
Bør ikke være nødvendigt at skrive at de har produceret et tv, som kan anvendes som et tv.
|
|||
kbaggen
Super bruger Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej,
lidt tilbagemelding fra mit burn-in problem med DR logo på 55ST50, som var ret "se-bart"/tydeligt ved lyse himmel eller gul/grønne reklamer! JEg har konsekevent kørt med zoom/overscan enten gennem HTCP eller genne fjernsynets indstillinger, og det er stort set væk. Faktisk kan jeg ikke selv se det mere og konen har i lang tid rystet på hovedet over alt dette ZOOM. På andre kanaler end DR´s har vi ikke været så ZOOM fikseret og TVet er stadig meget følsomt iht. retention, så har tænkt mig at fortsættte lidt endnu med DR ZOOM, for tror nu at DR burn-in hurtigt kan komme igen! I starten med brun-in hvidvaskede jeg meget med sne/scolling bar, men det gør jeg ikke ret tit mere, og har egentlig fået det bedste resultat med at brunge min HTCP/Windows Media Center ZOOM funktioner. Håber det giver lidt hjælp/inspiration til andre om at få glæde ud af deres Burn-in ramte Pana 2012 TV. :-)
|
|||
Crackhead
Ny bruger Oprettet: 20-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, det vil jeg da prøve.
|
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej
På det seneste har jeg bemærket at retention aftager hurtigere på mit VT50 55" - det er dog stadig meget modtagelig for det, men dog positivt, så kan være der er noget om snakken med de ca. 2000 timer
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det håber vi på, for det er et super skønt billede vi kan hygge os med
|
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja billedet fejler ikke noget og har netop fået det på mit trådløse netværk og det streamer 1080P uden problemer via dlna funktionen fra min PC
|
|||
ubeslutsom
Bruger Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg syntes bare, det var temmelig uoverskueligt at komme igennem 2000 timer (og uden garanti for at det ville hjælpe) uden at lave varig skade, da jeg næsten udelukkende bruger mit tv til at se tv og derfor ville skulle zoome en stor del af tiden for ikke at sige næsten hele tiden. Men godt med et positivt indlæg. Troede lige åh nej endnu en med problemer, da jeg så, der var nyt i tråden.
|
|||
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg har hørt at 20.000 timer med zoom er den rigtige metode
|
|||
kennethbrdk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var også derfor jeg skrev da jeg ser lys forude hvad angår panelets overdrevne følsomhed . Jeg bruger dog stadig zoom i stor stil på visse tv kanaler og ved film med bjælker, men håber, at jeg kan begynde at slække lidt på det efterhånden. Synes jeg ærlig taget jeg har fortjent
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu ved jeg ikke hvor mange timer mit VT50 har kørt, men jeg kan sagtens se en spillefilm med sorte bjælker, uden problemer. Tænk at man skriver sådan noget omkring et moderne - og dyrt TV
|
|||
kennethbrdk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det er temmelig tankevækkende |
|||
Besvar | Side <1 141516 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |