|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Vil det sige, at en P42VT30 (eller endnu bedre: P42V30) ikke er helt udelukket endnu?
Redigeret af Non-Desperado - 08-Januar-2011 kl. 18:29 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Nej, slet ikke. Det bliver andre TV varianter og størrelser vi ser her i Europa senere, men de lægger sig blot op af de modeller som kan ses på CES nu. Men forvent ikke nogen G30 eller V30. 3D er standard nu i de større modeller, hos Panasonic som de fleste øvrige TV producenter. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
|
Skal Hother så have nyt tv igen?
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Jeg synes at det er et nydeligt design de kommer med . Glæder mig især til tests af GT30 og VT30 , i 50"
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
|
De nuværende har da også 24p (jeg ved ikke om tidligere modeller har). |
||
![]() |
||
maskus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Jeg kan ikke lige se forskellen på GT30/VT30? Panasonic nævner ikke noget forskelligt på disse TV - andet end, hvis man ønsker en billigere løsning, så kan man gå efter GT30!? Er der nogen, der har set yderligere...?
/mk
|
||
Martin Kusk
|
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|
Har i mulighed for at høre om det igen i år, er alle "mellem størrelses modellerne" de skære væk fra europa. Så der inten er mellem 50" og 65". Personligt mener jeg jo 55" er en perfekt størrelse. Så ser da gerne den kommer til i Europa. |
||
![]() |
||
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
|
forskellene skulle være, at VT30 har infinite black pro samt ISFccc VT30 specifikationer Redigeret af inside - 08-Januar-2011 kl. 20:37 |
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
|
Fedt nok at de endelig har fundet ud af, at vende stikkene rigtigt, men de er da gået glip et et salg fra min side, ene og alene pga. det, og sikkert rigtig mange på verdensplan. |
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
cotton12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|
Jeg har været trofast Panasonic kunde siden 2004-2005
Har pt TH-50PZ700E FRA 2007 vil meget gerne have et 55" eller 60" så er meget interesseret i at høre om disse størrelser vil være og finde i den europæiske line-up.
Hvornår lære Panasonic at vi europæere også vil have de store skærme
|
||
![]() |
||
maskus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Tak, det lyder underligt at de fjerner ISFccc fra GT30-udgaven?!? Og lidt ærgeligt også. LG pk950 og 750 har også forskellen med PRO, men her syntes jeg, at folk nævner at de er meget lig hinanden. Det lyder bare underligt at det er den eneste forskel der nævnes. Havde håbet på lidt mere ekstra udstyr i VT30, men det får vi vel at se... |
||
Martin Kusk
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Enig. Det er også den første "bekymring" (på billedesiden) jeg har for GT30'eren. Men igen lad os nu se hvad de disker op med til EU. Jeg synes altså et 55" ( ![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |