recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT20 anmeldelse 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic VT20 anmeldelse 

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Jordsvin Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 13:57
Her er en lille historie: For nylig var jeg i biografen. Da jeg kommer ind i salen bliver jeg chokeret over at finde ud af, at der ikke er nogen ruder! Det forventes åbenbart, at jeg ikke skal følge med i hvad der sker i verden uden for. Det bliver ikke bedre af at lyset i salen BLIVER SLUKKET kort før filmen starter! Jeg spæner selvfølgelig ud til billetsalget og brøler "Hvad fanden har I gang i? Tror I jeg vil sidde og se film i mørke?" Heldigvis kunne jeg få pengene tilbage. Mig skal de sgu ikke narre.



JA, når du nu alligevel sidder i et neonoplyst drivhus, hvorfor så ikke bare købe den billigste Prosonic fladskærm du kan finde? I den belysning gør det jo reelt ingen forskel om det er sådan en eller f.eks. en Samsung til 20k.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 15:16
Kære alle.

Jeg har nu læst hele tråden igennem. Og jeg finder mig ikke i jeres person angreb på JA. Han svarer med sin holdning, som er lige så legitim som jeres.

Og hvis i ikke kan håndtere det, så tal pænt. Nogle er glade for deres LCD TV andre for deres PLASMA, og det ændrer ikke ved at dette forum er for alle.

Så stop jeres personhetz.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af Jordsvin Jordsvin skrev:

Her er en lille historie: For nylig var jeg i biografen. Da jeg kommer ind i salen bliver jeg chokeret over at finde ud af, at der ikke er nogen ruder! Det forventes åbenbart, at jeg ikke skal følge med i hvad der sker i verden uden for. Det bliver ikke bedre af at lyset i salen BLIVER SLUKKET kort før filmen starter! Jeg spæner selvfølgelig ud til billetsalget og brøler "Hvad fanden har I gang i? Tror I jeg vil sidde og se film i mørke?" Heldigvis kunne jeg få pengene tilbage. Mig skal de sgu ikke narre.



JA, når du nu alligevel sidder i et neonoplyst drivhus, hvorfor så ikke bare købe den billigste Prosonic fladskærm du kan finde? I den belysning gør det jo reelt ingen forskel om det er sådan en eller f.eks. en Samsung til 20k.

Fordi vi alle sidder i komplet mørke, i isolerede bunkere, uden vinduer eller nogen form for lyskilder udenfor vinduerne. 

Når du nu alligevel sidder i komplet, isoleret mørke, hvorfor ikke bare lukke øjne og ører, og lade som du ligger død i en kiste? Dead
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 15:40
Hummelmose
du har helt ret nogen er til lcd og andre til plasma
Men hvorfor er en plasma tråd så meget mere interessant, siden et par stykke med lcd altid skal skrive i dem.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Hummelmose
du har helt ret nogen er til lcd og andre til plasma
Men hvorfor er en plasma tråd så meget mere interessant, siden et par stykke med lcd altid skal skrive i dem.


Hej  Xcardman.

Den går desværre begge veje. Når folk spørger om råd til at købe et LCD TV, så kommer der 40 indlæg om hvorfor de skal købe plasma. Jeg HADER (mellem venner) LCD vs. PLASMA debatten, fordi begge teknologier har gode og dårlige sider. Det var det samme med HD-DVD og Blu-ray debatten.

Det eneste jeg bare ikke kan acceptere er at folk bliver personlige.

JA ved godt han ikke skal starte disse debatter. Det har han og jeg talt om, men andre skal også respektere at der er mennesker i den anden ende.

Lad påske freden falde over jer alle :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 15:57
Hummelmose
denne tråd er ikke en køb tråd, men en plasma tråd om vt20.
der ligger hele forskellen og to bruger på dette forum blever ved med sige de samme ting om og om igen. Så det kan alså ikke undgåes at deres måske kommer lidt personligt angreb en gang i mellem.
du ser dem altid på plasma tråd og vil nedgøre plasma som det skidt det nu engang er.

netop af samme grund giver jeg ikke råd om køb at lcd eller plasma, det kan folk selv læse sig frem til på en test. folk må selvom hvad de vil købe og jeg gider netop ikke denne krig, når en spørger om et råd


Redigeret af xcardman - 02-April-2010 kl. 15:58
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Hummelmose
denne tråd er ikke en køb tråd, men en plasma tråd om vt20.
der ligger hele forskellen og to bruger på dette forum blever ved med sige de samme ting om og om igen. Så det kan alså ikke undgåes at deres måske kommer lidt personligt angreb en gang i mellem.
du ser dem altid på plasma tråd og vil nedgøre plasma som det skidt det nu engang er.

netop af samme grund giver jeg ikke råd om køb at lcd eller plasma, det kan folk selv læse sig frem til på en test. folk må selvom hvad de vil købe og jeg gider netop ikke denne krig, når en spørger om et råd


Jeg svarede på dit spørgsmål bredt, som du stillede bredt. Det var ikke på denne tråd alene. Men jeg kan forstå, at der er brug for et regelsæt omkring hvem der må besvare hvad i hvilke tråde. Det bliver nok lidt svært at håndhæve.

Men mit indlæg er rettet imod dem der kalder folk trolls, dem der skriver Hvorfor køber du ikke et prosonic, Du er farveblind, træk alle gardinerne ned osv osv. Der er INTET sagligt i dem.

Jeg har set folk kalde recordere.dk et PLASMA forum. Og at folk med LCD skulle gå andre steder hen. Det hører heller ingen steder hjemme Smile

Men igen. det eneste jeg brokker mig over, er at folk bliver personlige.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 16:05
BTW. Inden vi kaprer denne tråd, skal jeg så lave en tråd i recordere.dk forumet, hvor denne diskussion kan fortsætte ?
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 17:18
hummelmose,

Jeg mener det er ok at kalde enkelte medlemmers utallige indlæg som værende mundlort og en forfærdelig gang vrøvl. Jeg har ikke noget imod JA personligt men når man kører i samme gear hele tiden så bliver det for meget. Derfor har jeg fuld forståelse for de kommentarer som JA har fåët med på vejen.

/Halsted
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Halsted Halsted skrev:

hummelmose,

Jeg mener det er ok at kalde enkelte medlemmers utallige indlæg som værende mundlort og en forfærdelig gang vrøvl. Jeg har ikke noget imod JA personligt men når man kører i samme gear hele tiden så bliver det for meget. Derfor har jeg fuld forståelse for de kommentarer som JA har fåët med på vejen.

/Halsted


Så ville det jo være smartere at skrive det til ham i et personligt indlæg. Men jeg sidder ikke her som advokat for JA, men for recordere.dk. Og det jeg skriver er at folk skal tale pænt til og om hinanden.

De allerbedste hilsener herfra

Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 17:29
Det er netop IKKE i orden at kalde folks indlæg for mundlort og vrøvl! Bare fordi DU mener, at det er mundlort, er ikke ensbetydende med, at andre mener det samme. Folk skal ikke svines til offentligt, bare fordi de har en anden holdning.

Hummelmose: det var en fin idé, at oprette en særlig tråd for emnet, så denne tråd ikke løber helt af sporet.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 17:36
Her er tråden om takt og tone på recordere.dk

Håber at folk flytter debatten derover.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu