recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT20 anmeldelse 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic VT20 anmeldelse 

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:


Oprindeligt skrevet af Halsted Halsted skrev:

hummelmose,Jeg mener det er ok at kalde enkelte medlemmers utallige indlæg som værende mundlort og en forfærdelig gang vrøvl. Jeg har ikke noget imod JA personligt men når man kører i samme gear hele tiden så bliver det for meget. Derfor har jeg fuld forståelse for de kommentarer som JA har fåët med på vejen. /Halsted
Så ville det jo være smartere at skrive det til ham i et personligt indlæg. Men jeg sidder ikke her som advokat for JA, men for recordere.dk. Og det jeg skriver er at folk skal tale pænt til og om hinanden.De allerbedste hilsener herfraJens


Hvorfor ikke lave en mulighed i oversigt Plasma/LCD ?

Så slipper vi for en "en enkelt person gang på gang" indblander LCD i en tråd der handler om plasma, som fører igen og igen fører til nedgørelse, tilsvining m.m.
Du har ret / pligt til at bryde ind, men der er altså nogle der driver det som en sport , at ændre tråde i en bestemt retning ( iøvrigt helt lovligt)men vel ikke hensigten ?
E.L.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 19:19
Hug Jeg har fået min tråd tilbage LOL ...har dog næsten glemt hvad den startede med...

Redigeret af Shiva - 03-April-2010 kl. 07:55

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 11:54
Så slipper vi for en "en enkelt person gang på gang" indblander LCD i en tråd der handler om plasma, som fører igen og igen fører til nedgørelse, tilsvining m.m.

Skal gøre opmærksom på mine indlæg ikke var plasma kontra LCD relateret, men primært rettet på forholdet at review tester fladskærmen under forkerte forhold, at ambient light har stor betydning ved test af fladskærmen - på tværs af teknologier - men andre debatører fik hele tiden drejet det over på Philips, B&O, Pioneer, LCD kontra plasma etc.  Dette kommenterer jeg allerede på side 8.

Kun ét sted nævner jeg et punkt der kunne opfattes som plasma kontra LCD, ved at citere fra den review tråden er baseret på; reviewer mener en Samsung LCD giver bedre billedekvalitet end den pana VT20 der bliver testet - det må vel være fuldt lovligt atcitere på det, og relevant.

Redigeret af JA - 03-April-2010 kl. 11:58
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 12:02
Jeg tror folk har stillet for store forventninger til de nye pana plasma - samtidig med Panasonic, som jeg opfatter det, har givet spareskruen den extra tand for meget i 2010.

Bortset fra 3D, kunne Z1 være et godt alternativ til VT20.


Redigeret af JA - 03-April-2010 kl. 12:03
Til top
Jordsvin Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

men primært rettet på forholdet at review tester fladskærmen under forkerte forhold
Så det er ligefrem "forkerte forhold"? Se, nu synes jeg, at det er ganske naturligt at give billedet de bedst mulige forhold når man bruger (f.eks.) over 10K på et TV; og de bedste forhold er nu engang et mørkt rum - uanset om man har et LCD eller plasma  - eller projektor, for den sags skyld.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Jeg tror folk har stillet for store forventninger til de nye pana plasma - samtidig med Panasonic, som jeg opfatter det, har givet spareskruen den extra tand for meget i 2010.

Bortset fra 3D, kunne Z1 være et godt alternativ til VT20.
 
Hmmm, anvender Z1 ikke samme panel som VT20?
 
Forskellen er vel at Z1 er designmæssigt anderledes med ekstern tunerboks der sender billede og lyd til skærmen trådløst - så skærmen kan holdes i et meget tyndt design?
 
Hvis det er tilfældet, så kan jeg ikke se hvordan Z1 billedemæssigt skulle være et bedre alternativ, end VT20?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2010 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Jordsvin Jordsvin skrev:

Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

men primært rettet på forholdet at review tester fladskærmen under forkerte forhold
Så det er ligefrem "forkerte forhold"? Se, nu synes jeg, at det er ganske naturligt at give billedet de bedst mulige forhold når man bruger (f.eks.) over 10K på et TV; og de bedste forhold er nu engang et mørkt rum - uanset om man har et LCD eller plasma  - eller projektor, for den sags skyld.
Jamen, det er jo "forkert". Tv kiggeri skal da være under så dårlige forhold som overhovedet muligt...LOL

Mørklægningsgardiner er en fantastisk opfindelse. Specielt når man ser tv imens solen skinner.


Redigeret af Firebird - 04-April-2010 kl. 21:22
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 20:09

Tja, det ser ud til at Panasonic VT20 bliver et rigtig godt TV, men det var der nu heller ikke tvivl om, vel drenge? Wink

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Tech2010 Tech2010 skrev:

Tja, det ser ud til at Panasonic VT20 bliver et rigtig godt TV, men det var der nu heller ikke tvivl om, vel drenge? Wink

Næ, spørgsmålet er hvor godt...LOL Prøv at læse nogle af kommentarerne i tråden. F.eks. om det stigende sortniveau. Der er ikke meget ved dyb sort, hvis det kun holder i 1000 til 1500 timer. Overordnet set er V20 og VT20 sikkert bedre end sidste års V10, men, vi har nok ikke fundet den hellige gral endnu...
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu