|
panasonic VT60 vs ZT60 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu sakser jeg lige fra en hjemmeside: DVB-T2 gør det muligt for den danske Gatekeeper Boxer TV A/S at udsende HD-materiale via det terristiske sendenet (DVB-T). For at kunne modtage disse HD kanaler forudsætter det at man har et TV med DVB-T2 og MPEG4 samt CA-indgangen skal være med CI+, derudover kræver det at man har et Boxer abonnement som indeholder HD kanaler. Det skal derudover nævnes at DVB-T2 standarden idag bruges i bla. Sverige, England samt Finland. Så hvis man er bosiddende et sted hvor de pågældende landes kanaler kan modtages via antenne, kan man købe et TV med DVB-T2 modtager og modtage disse kanaler. (Bemærk dog at Sverige nu benytter både VHF og UHF antenne systemet) Hvis du skal køre over Parabol, så er DVB-T2 ligegyldigt for dig, og de fleste kanaler er alligevel i DVB-T standarden, som Tv'et understøtter. DVB-T er Tv via antenne. Cinemagic.dk sender til Norge mener jeg. Redigeret af vasif - 09-Februar-2014 kl. 22:21 |
|
ThomasNorge
Bruger Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK super. Så er det ligemeget om det hedder Y eller E!
Tak! |
|
Mvh Thomas
|
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg håber, det er OK at hijacke tråden lidt i stedet for at lave en ny tråd - mit spørgsmål skulle gerne kunne besvares hurtigt.
Er der noget, jeg skal være opmærksom på (ud over hvis skidtet går i stykker) hvis jeg køber en VT60 i Sverige, hvor jeg bor nu, mhp. hvis jeg flytter til DK (som jeg har planer om at gøre inden for et år)? Når/hvis jeg flytter regner jeg med at køre YouSee med et CA kort. Her er tv'ets specs på den svenske Komplett: Jeg tror ikke, jeg får et bedre TV til 12.000kr - selvom jeg er bekymret for retention og line bleed.
Redigeret af amorbavian - 17-Februar-2014 kl. 12:37 |
|
BORING! |
|
hjernemadsen
Super bruger Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fuldstændig den samme model som sælges i DK (VT60Y). Service burde heller ikke være noget problem.
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret. Jeg tror sgu jeg hoppe på den, selvom det er et lidt stresset valg, da de jo er ved at forsvinde hurtigt - og jeg kan normalt IKKE lide stressede valg. Har dog slet ikke overblik over markedet - ud over, at jeg stadig ikke har set et bedre billede end på plasma. Hell, jeg synes min 4-5 år gamle Pana leverer bedre på billedsiden, end hvad jeg ser i butikkerne...
|
|
BORING! |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mja altså..... dit nuværende plasma, uanset hvilket fabrikat du har levere ikke bedre billede end dit evt. kommende VT60. Det må være indstillinger og kendte omgivelser som spiller ind
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mente ud over de nyere plasma naturligvis...
Da jeg har været tilfreds med in PZ85 i alle de år, har jeg ikke rigtig fulgt med på markedet, så hvad er det bedste lige efter VT60 (altså ud over Panas anden topmodel), men som er i prisklassen ca. 15k?
|
|
BORING! |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |