Jeg har aldrig oplevet toldproblemer med Pacific, så længe jeg har holdt mine bestillinger på 5-6 skiver. De få gange, jeg er blevet snuppet, har altid været, når jeg har bestilt mere.
Jeg er dog lidt spændt på min seneste bestilling, fordi jeg overskred min egen grænse og bestilte både et stort bokssæt + 3 løse film. Det gjorde jeg, fordi boksen var i restordre og skulle bestilles hjem, så jeg satsede på, at de ville sende resten for sig. Men det tog dem nøjagtigt 20 timer at skaffe skidtet, så nu er det hele sendt på én gang. :)
Efter ejerskiftet tager mine pakker typisk 7-10 dage om at nå frem.
I øvrigt, angående de forrige ejere, så er det rigtigt, at forretningen oprindeligt lå i Florida. Men de flyttede til New Jersey sammen med en del af personalet for ca. 1 år siden. De var så desværre nødt til at sælge hele butikken for nogle måneder siden pga. sygdom (det var et amerikansk-australsk ægtepar, der havde Pacific, og manden er efter sigende dødsyg). Jeg har ikke selv oplevet nogle problemer efter ejerskiftet, men jeg savner godt nok deres gamle ønskeliste-funktion.