|
PAS PÅ ved køb af Samsung TV! |
Besvar | Side 123 16> |
Forfatter | ||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 13:56 |
|
Jeg har haft en meget træls oplevelse med Samsung der har lavet om i deres regler vedr. pixelgaranti. I kan læse hvad jeg har skrevet til dem her og læse historien på samme tid. Det er rystende synes jeg! Tag jer tid til at læse det, fordi det er vigtigt at vide!
I juni 2012 blev der indkøbt et Samsung TV. Vi har så lige konstateret at der er en pixel-fejl på denne… Ingen problemer. Vi ringer da bare til købsstedet og får det ordnet på reklamationsretten. Her får vi at vide at vi skal kontakte Samsung direkte. Det gør vi. Først bliver vi mødt af en meget nedladende person der bruger ord som ”jamen kære x” mv. Altså en dybt arrogant person der ingen idé har om hvad god kundeservice er. Herefter prøver vi at ringe igen og kommer til at snakke med en anden mere serviceminded medarbejder. Denne medarbejder fortæller at i, i september 2012 har lavet om i jeres pixelgaranti så det nu kun er hvide pixels der er gældende inden for garantien… Fint, vores er jo købt i juni 2012, så er der jo ingen ko på isen, eller? Jo, fordi lige herefter ændrer medarbejderen mening og siger det er i maj 2012 I har ændret politikken for det. Jeg siger jeg synes det lyder mærkeligt og spørger hvor denne information er at finde henne, fordi den er ikke at finde på jeres hjemmeside, hvor der når man klikker på ”Har Samsung pixelgaranti?” bare kommer en meddelelse frem med at ”siden ikke er tilgængelig”…. Det har så været tilfældet i de sidste 10 måneder… Så det er nok mest af alt en bevidst fejl – Før HAVDE I nemlig pixelgaranti. Det er desuden tankevækkende, at I siger at det kun er hvide pixels der omfatter garantien og ingen andre farver. Alle ved, at det som oftest er alle andre farver end hvide pixels der er problemet i et TV, men I kunne ikke svare på hvorfor de netop skulle være hvide… Men det har jeg så lige svaret på for jer. Jeg spurgte så om der heller ikke ville kunne gøres noget hvis det drejede sig om 50 sorte/blå etc. pixels. Til dette var svaret nej….. Men det kan godt lade sig gøre hvis der er bare EN hvid… Ja var svaret til dette. Er det virkelig hvad Samsung er blevet til? En mastodont der ganske enkelt ikke vil yde kundeservice, en mastodont der ikke vil sælge produkter der virker og derfor fra starten i realiteten fraskriver sig ansvaret ved at ændre på en garanti uden at fortælle nogen om det… selv ikke til de butikker som de sælger deres varer igennem? En mastodont der har medarbejdere der slet ingen empati kan udvise for ens problem? Det er dybt
tragisk og jeg vil i den grad overveje kraftigt om mit næste TV skal være et
Samsung… Der er heldigvis mærker der er meget mere pålidelige og hvor servicen
stadig er i højsædet når uheldet er ude. |
||
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rystende... EKSTREM dårlig service... Aldrig samsung her...
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
Radiomand
Super bruger Branchemedlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 489 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke noget der hedder en hvid pixel.
1 pixel består af 3 sub pixel rød,grøn og blå. Det hvide lys fremkommer ved at alle 3 sub pixel er tændt lige meget. |
||
Jess Poulsen
P&P radio Din Panasonic specialist i Aarhus C |
||
antilles
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og derved fraskriver Samsung sig så at have reel pixel garanti.
|
||
bomndk
Super bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du fået nogen tilbagemelding fra Samsung på din mail?
Og husk så også lige at skrive på Trustpilot.dk og trustpilot.com Redigeret af bomndk - 14-Oktober-2013 kl. 14:51 |
||
Mvh
Bo |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det samme TV du har både burn-in og pixelfejl?
|
||
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg lurer på hvad denne garanti gik på før den blev ændret. mig bekendt har ingen producenter en 100% pixelfejl der også gælder subpixels.
Hvis en hel pixel fejler er den enten helt hvid eller helt sort. Alle andre farver, så er det ikke en hel pixel, men en subpixel.. Redigeret af Moerkbak - 14-Oktober-2013 kl. 15:29 |
||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg ved producerer Samsung ikke "Pana G20".....
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det er ikke på det her jeg har fået hvad jeg tror er burn in. Her er det en sort død pixel... Jeg ved bare ikke helt hvad jeg kan gøre... Synes det er tragisk de behandler deres kunder sådan. Jeg har ikke hørt noget endnu... Har kontaktet købsstedet også der endelig ville tage fat i Samsung og snakke med dem... Men det er vel ikke ok at der hverken er en subpixel eller en hel pixel der fejler?
Redigeret af Strange - 14-Oktober-2013 kl. 15:41 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå ok, han har bare gang i tre tråde, så det er let at blande sammen |
||
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må være alderen der trykker Kampus :-)
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det hele trykker :-O |
||
Besvar | Side 123 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |