|
Pc måske ved at dø?? |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som udgangspunkt bruger jeg de drivere som Microsoft finder passende ved installation af OS. Jeg henter dog opdaterede drivere fra producenterne af grafikkort, chipset, netkort og lydkort
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Jeg tror jeg skal 5-6 år tilbage, siden jeg installerede en 32bit windows sidst. De få problemer jeg har haft, det har været i forbindelse med old gammelt hardware, (printer/scanner osv). Jeg valgte ganske enkelt at skiftet det hardware ud.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Jeg har mødt en del ting som ikke virker med 64-bit.
Men det er ofte ting som en gammel printer fra 2002 som kunden lige har købt ny toner til for en formue og insisterer på at få til at virke. Ellers Canons photoprintere som de ikke gider opdatere. Jeg har intet derhjemme eller i firmaet som ikke virker med 64-bit.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |