|
Penthouse Bioen (Opdateret 17-05-13) |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser godt ud!
Prøv med et mørkegråt gulvtæppe, så skal du se en fed bio du får dig med den indretning og de farver du har dig, kontra den hvide væg.. |
|
NJ
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Ser rigtig godt ud, jeg har hørt meget godt om bio højtalerne fra jamo ! :)
Hvor stort er dit rum? |
|
![]() |
|
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
Rummet er 4,5m x 6,5m
Jeg er utrolig glad for mine d7 og som det er nu ku jeg ikke finde på at sælge dem. Jeg indrømmer dog at subsne er uduelig til musik og satelitterne er hellere ikke for gode til det. Men når der kommer en film på er oplevelsen helt anderledes! Utrolig dynamik og klart lydbillede :-) |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Det er jo også kun tiltænkt til film :D Så vil det vil altid være bedre ! Jeg er så en af dem som ikke kan vælge.. Mit skal både være god til musik og film ![]() Men lækkert med et så stort rum ! |
|
![]() |
|
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
Ryger også flest film igennem! :)
Ja super dejligt med rummet, men som mange andre herinde, så drømmes der om et defikeret rum. |
|
![]() |
|
Havde i forvejen en Airport Express, og en Logitech Harmony 1000. Men nu fik jeg simpelthen 2 gode tilbud kastet i hovedet igen igen, så nu blev Expressen pensioneret for et Apple TV3, og Harmonyen for en 1100. Ingen store opgraderinger, men super lækkert med noget forandring, og Apple TV3 er da bare perfekt til hjemmebioen!
Fjernbetjeningen virker til at have en noget "lettere" Touch flade end forgængeren, og virker mere hurtig i menuen.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja, det er altid fedt med lidt nyt grej. ![]() Hvordan er det med det AppleTV, kræver det en kabel forbindelse, eller kan det gå på trådløst? Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 07-Juni-2012 kl. 20:44 |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
HDMI, og Strøm på, og når den så starter op, spørger den selv efter din Wi-Fi forbindelse :)
|
|
![]() |
|
Yees! Der kom en større pakke ind af døren idag, hvem gætter hvad der er inde i boksen?
![]() ![]() Redigeret af jkk1989 - 17-Maj-2013 kl. 23:31 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Ny projektor?
![]() |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
En papkasse?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Projektor! :-)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |