|
Penthouse Bioen (Opdateret 17-05-13) |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det virkelig så nemt for jer?
![]() Men hvilken en er det så? Smider billeder af dyret op senere :-) |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Runco 3 chip?
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Jvc? :-) vi vil se dyret!
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
Runco 3 chip, er nok lige en tand over min liga!
Men ret godt gættet Pil-babz. ![]() Nu bliver det så spænderne om mit loft vil være med til at have den hængende i loftet ![]() Redigeret af jkk1989 - 18-Maj-2013 kl. 17:02 |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Har jeg så vundet den? :-) hehe
- er det x35? |
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Var lige hurtig nok, men rigtigt gæt igen.. :-)
Tillykke med den, lad os endelig høre hvordan det går med den! :-) |
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Fedt gear, gratze :)
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Det hjælper på det, bæstet hænger nu i loftet, så skal der bare leges med kalibrering de næste par dage for at se hvad man selv kan presse ud af den, ved første øjekast er den dog rigtig lækker!
Regner med lige at friske tråden op her inden for de næste par dage da det er sket en del i hytten undervejs, så lidt frisk tekst og billeder vil komme! ![]() Redigeret af jkk1989 - 18-Maj-2013 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
Mit næste projekt bliver at opgradere lærredet, derfor har jeg sat mit nuværende Kingpin til salg, for at se om man kan finde et lidt mere værdigt til X35'eren. Oprindeligt havde jeg forelsket mig i Screen innovation Black Diamond Zero edge, men da jeg fandt ud af at det kostet i omegnen af 20.000,- Og ikke kunne fåes i Danmark, røg ide'en lidt af det.
Som det ser ud lige nu er jeg faktisk faldet tilbage på et Lissau Plano 16:9 108" med ISF Dug. Jeg fravælger umiddelbart LS Frame modellen da rammen er "for stor" vil gerne have en lidt mere slim ramme end min nuværende. Jeg har dog hørt lidt rygter om at Plano lærredet har problemer med at den skarpe ramme giver refleksioner. Nogen der har nogle gode bud på et fastramme lærred? |
|
![]() |
|
Der er sket en del undervejs, og har derfor opdateret forsiden i tråden med lidt frisk tekst, og billeder.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |