|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
|
Ja - det ved jeg. Men sådan kan man jo sige hele tiden :-) Man kunne også sige, at jeg kan vente 3-4 måneder og få 9830 billigt når det er på vej til at udgå....
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Du skal ikke forvente at 9830 vil falde særligt meget i pris når de nye modeller kommer. De gamle 9986 modeller faldt heller ikke meget da 9830 kom på markedet. Faktisk er dette TV stort set ikke faldet siden det kom frem sidste efterår. Ja selvfølgelig kan man altid vente, jeg synes selv de nye modeller ser lovende ud, desuden var det 9830 TV jeg havde udset mig trukket tilbage da det var for fejlfyldt. |
||
![]() |
||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
|
Har du links til sider med info om (og evt. forventede priser på) de nye modeller? Hvilke fejl var der i 9830? Jeg kan se i manualen at det er muligt selv at lægge ny firmware ind på TV'et, så hvis Philips ellers laver disse firmwares og gør dem tilgængelige, så må alle fejl efterhånden være fundet og rettet. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Du kan se de nye modeller her De nye modeller har nu fået. PixelPlus3HD, ClearLCD samt Ambilight full sorround. Problemet i 42pf9830 var vist panelet, så denne model er trukket tilbage. Det var kun 42" modellen som havde disse problemer. Redigeret af lahan |
||
![]() |
||
okp80 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
okp80 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
[QUOTE=J.F.L]
Øv - har lige opdaget at 9967 ikke har HDMI-indgang. Det er vel næsten et krav hvis man køber fladskærm i dag, ikke
Jeg troede, at den model, du mente, var D-modellen, for det er den jeg har og kommenterer. Beklager uklarheden.
Ole |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |