recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 65OLED754
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 65OLED754

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

65" Panasonic GZ960 OLED har to gange for nylig været nede i 9.999 kr. Om det sker igen er naturligvis svært at sige.

Overvejede faktisk at have is i maven og vente til Black friday udsalg. (pu ha der er lang tid til :P)
Mit CX800 fejler på ingen måde noget, og er efter min mening stadig langt over midel sammenlignet med nye LCD tv jeg har set venner købe (måske pga manglende kalibrering)


Redigeret af henriksommer - 21-Maj-2020 kl. 11:24
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 11:30
Jeg tror desværre at 65GZ modellerne er ved at være udsolgt. Kan se at Power vil have 22.999 kr. for et 65GZ960E. Det er enten fejl eller vanvid. TV´et kan købes langt billigere i et Panasonic Center.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 12:28
De står til oprindelige priser fordi de er udsolgt, akkurat lige som den billige udgave af mit TV er.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

De står til oprindelige priser fordi de er udsolgt, akkurat lige som den billige udgave af mit TV er.

De skriver da der er rabat. 19.995,- normalpris ;)


Redigeret af henriksommer - 21-Maj-2020 kl. 16:42
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

De står til oprindelige priser fordi de er udsolgt, akkurat lige som den billige udgave af mit TV er.

De skriver da der er rabat. 19.995,- normalpris ;)
Det er EZ 950 jeg fandt til gammel pris. Den var nemlig dyr for et par år siden da den ramte markedet. Panasonic er ligesom de andre halveret i pris et par gange de seneste år.

Når du er så glad for dit billede på CX 800, så tror jeg du blir mest tilfreds med farve og kontrast på et Pana Oled TV.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2020 kl. 14:45
nu har jeg SET billedet på et Philips oled754, og hold da op et fedt display. 
Godtnok med deres Dolby vision kørende i Bilka. 
Der er fuld knald på farver og detaljer ihvertfald 😊
Ved sgu ikke om jeg er nok entusiast til at kunne se forskel på det og en Panasonic 😊😊
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2020 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

nu har jeg SET billedet på et Philips oled754, og hold da op et fedt display. 
Godtnok med deres Dolby vision kørende i Bilka. 
Der er fuld knald på farver og detaljer ihvertfald 😊
Ved sgu ikke om jeg er nok entusiast til at kunne se forskel på det og en Panasonic 😊😊

Hvis du er til fuld knald på farverne er Panasonic nok ikke lige noget for dig.

Det vigtigste er jo, at du bliver tilfreds.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2020 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

nu har jeg SET billedet på et Philips oled754, og hold da op et fedt display. 
Godtnok med deres Dolby vision kørende i Bilka. 
Der er fuld knald på farver og detaljer ihvertfald 😊
Ved sgu ikke om jeg er nok entusiast til at kunne se forskel på det og en Panasonic 😊😊

Hvis du er til fuld knald på farverne er Panasonic nok ikke lige noget for dig.

Det vigtigste er jo, at du bliver tilfreds.
Mente mest at der VAR fuld knald på farver og detaljer på demoen den kørte. 
Men fik en sælger til at vise noget YouTube, da det demo mode jo kun er lavet for WOW effekten. 
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2020 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

nu har jeg SET billedet på et Philips oled754, og hold da op et fedt display. 
Godtnok med deres Dolby vision kørende i Bilka. 
Der er fuld knald på farver og detaljer ihvertfald 😊
Ved sgu ikke om jeg er nok entusiast til at kunne se forskel på det og en Panasonic 😊😊

Hvis du er til fuld knald på farverne er Panasonic nok ikke lige noget for dig.

Det vigtigste er jo, at du bliver tilfreds.
Mente mest at der VAR fuld knald på farver og detaljer på demoen den kørte. 
Men fik en sælger til at vise noget YouTube, da det demo mode jo kun er lavet for WOW effekten. 

Ja demoer er til at imponere med, og ofte er indstillingerne ikke gode.

Edit: nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg overvejede på et tidspunkt at høre om du ville se mit Pana. Med en BD vil du have samme billede på et GZ950. Desværre opgav jeg pga. min sygdom og smittefaren.


Redigeret af Hother - 24-Maj-2020 kl. 16:03
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2020 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

nu har jeg SET billedet på et Philips oled754, og hold da op et fedt display. 
Godtnok med deres Dolby vision kørende i Bilka. 
Der er fuld knald på farver og detaljer ihvertfald 😊
Ved sgu ikke om jeg er nok entusiast til at kunne se forskel på det og en Panasonic 😊😊
Det er jo ikke et trafiklys du køber LOL
Alle nye TV ser godt ud i Bilka, fordi der er skruet helt op for lys og farver. Men hjemme i stuen kan du ikke holde ud at se på det. 
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2020 kl. 19:57
Efter at have læst utallige anmeldelser, og stået og set forskellige kilder på tvet i Bilka, så har jeg bestilt et 754 i 65"
Bliver leveret på fredag.
Jeg VAR omkring Panasonic, men har Philips Hue i hele huset, og selvom jeg nok ikke får brugt det så meget som jeg nok tror (ligesom 3D i sin tid), så tror jeg alligevel det bliver sjovt at prøve.
Også er jeg imponeret over billedet hver gang jeg går forbi det, og det står ved siden af et 2019 LG oled tv, og kan virkelig ikke se forskel (samme kilde)
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2020 kl. 20:46
Tillykke med købet! 

Jeg gik fra Panasonic Plasma til Philips 9002 OLED for et par år siden. Det var bare fint. 

9002 kører dog android, og fungerer fint efter nogen opdateringer. Jeg ved at 754 kører et hjemmelavet "smat"-TV. Det er tungt at danse med, men hvis du ikke bruger det men en ekstern kilde er det jo lige meget.

Billedet bliver du helt sikkert glad for. Har skiftet til Sony nu, og savner lidt ambilight, må jeg indrømme.

Mit Philips er røget i soveafdelingen, og der bruger jeg ikke ambilight, da det er lige voldsomt nok at falde i søvn til...Wink
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu