recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 9731 fejl på skærm & brummen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 9731 fejl på skærm & brummen

 Besvar Besvar Side  <1 118119120121122 184>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:42

Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

fordi svc havde sendt mit tv til philips og de har så sendt et nyt til mig. ville gerne have penge retur, men fik i første omgang at vi at jeg ikke kunde få penge retur, og da det spidsede til i sidste uge turede jeg ikke andet end få et nyt.

Tillykke med det, håber det virker bedre end det gamle ;) så må vi se hvornår resten af os får sagen afsluttet.

Se så at få det testet



Redigeret af bibihest - 12-Februar-2007 kl. 12:44
Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:45

Er der nogle af jer, der har henvendt sig til TC på skrift efter Sørens melding her på forummet, der har fået bekræftelse eller svar fra dem?

Jeg skrev til dem i fredags, men har intet hørt fra dem endnu. Bevares, det er stadig kun mandag, men alligevel.. De bør vel opprioritere vores henvendelser..

Mvh
MichaelKB

Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Er der nogle af jer, der har henvendt sig til TC på skrift efter Sørens melding her på forummet, der har fået bekræftelse eller svar fra dem?

Jeg skrev til dem i fredags, men har intet hørt fra dem endnu. Bevares, det er stadig kun mandag, men alligevel.. De bør vel opprioritere vores henvendelser..

Mvh
MichaelKB

Jeg har intet hørt og jeg skrev d. 6feb.

Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:49

Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

jeg har lige fået et helt nyt direkt fra philips og scv siger er det skulle være med alt det nye, det skal lige have varme før jeg tester det.

Hvad er produktnavnet på bagsiden - er det også 37PF9731D10 ?

Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Er der nogle af jer, der har henvendt sig til TC på skrift efter Sørens melding her på forummet, der har fået bekræftelse eller svar fra dem?

Jeg skrev til dem i fredags, men har intet hørt fra dem endnu. Bevares, det er stadig kun mandag, men alligevel.. De bør vel opprioritere vores henvendelser..

Mvh
MichaelKB

Jeg har intet hørt og jeg skrev d. 6feb.

Skidt..

Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:53

Jeg snakkede med Søren i butikken i fredags og skrev til ham fredag aften.

Jeg tror, at han håbede på at have en eller anden løsning mandag eller tirsdag. Vi må have lidt tålmodighed for Philips er ikke de letteste at danse med.

Jeg er helt sikker på at Søren/TC arbejder på, at få den bedste mulige løsning til flest hurtigst muligt.

Til top
Søren P. S., TC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2007
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:01
[QUOTE=Shovel79][QUOTE=MichaelKB]

Er der nogle af jer, der har henvendt sig til TC på skrift efter Sørens melding her på forummet, der har fået bekræftelse eller svar fra dem?

Jeg skrev til dem i fredags, men har intet hørt fra dem endnu. Bevares, det er stadig kun mandag, men alligevel.. De bør vel opprioritere vores henvendelser..

Mvh
MichaelKB

Vi har fuld fokus på jeres henvendelser om 37 PF 9731 problemet og alle henvendelser der kommer ind er omfattet at 21 dages reglen fra den dag i afsender mailen til os.

Vi melder jeres henvendelse til SCV og de kontakter jer så om afhentningstidspunkt.

Husk meld fulde navn, adresse, fejlbeskrivelse og serienummer og købstidspunkt.

Vi arbejder stadigvæk på at 21 dages reglen skal gælde også for de af jer der har henvendt sig uden at få en bekræftigelse, fordi værkstedet bad jer vente til Philips havde en løsning.

Philips siger til os at fordi i sagde ja til at vente på en løsning til værkstedet havde en løsning, så accepterede i at vente. Vi mener ikke i havde noget valg, så det kæmper vi for at få Philips til at anerkende.

Vi skriver så snart der er nyt og i skal endelig fortsætte med at maile os og husk i er lige meget hvad omfattet af 21 dages reglen, som vi altså kæmper videre for at få tilbageført til jeres første henvendelser.

Søren Pfeil Sørensen
Indehaver, Tape Connection
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:04

Oprindeligt skrevet af Søren P. S., TC Søren P. S., TC skrev:

Vi har fuld fokus på jeres henvendelser om 37 PF 9731 problemet og alle henvendelser der kommer ind er omfattet at 21 dages reglen fra den dag i afsender mailen til os.

Vi melder jeres henvendelse til SCV og de kontakter jer så om afhentningstidspunkt.

Husk meld fulde navn, adresse, fejlbeskrivelse og serienummer og købstidspunkt.

Vi arbejder stadigvæk på at 21 dages reglen skal gælde også for de af jer der har henvendt sig uden at få en bekræftigelse, fordi værkstedet bad jer vente til Philips havde en løsning.

Philips siger til os at fordi i sagde ja til at vente på en løsning til værkstedet havde en løsning, så accepterede i at vente. Vi mener ikke i havde noget valg, så det kæmper vi for at få Philips til at anerkende.

Vi skriver så snart der er nyt og i skal endelig fortsætte med at maile os og husk i er lige meget hvad omfattet af 21 dages reglen, som vi altså kæmper videre for at få tilbageført til jeres første henvendelser.

 

Og hvad med os der HAR sendt tv'et til scv og det har stået der i 6 uger nu? TC siger jeg skal kontakte SCV, SCV siger jeg skal kontakte TC.

Ville glæde mig at blive kontaktet af nogen for en gang skyld, uden at jeg kontakter dem først ;)



Redigeret af bibihest - 12-Februar-2007 kl. 13:06
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

jeg har lige fået et helt nyt direkt fra philips og scv siger er det skulle være med alt det nye, det skal lige have varme før jeg tester det.

Hvad er produktnavnet på bagsiden - er det også 37PF9731D10 ?

ja der stor d10

Mvh Jan B
Til top
post Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:10

Til jer alle sammen, som er bange for om de er nødt til at leve med et lappet TV til 25k.... jeg kan trøste Jer med at sidst jeg bestilte afhentning af mit TV (Tenco skulle komme og hente det) brugte de 21 dage.... på at ringe og bestille tid of en afhentning...

Det vil sige at hele repareationstiden gik med et få en 3.parts leverandør til at foretage en opringning...

FUCK jeg håber at de kommer til at refundere hele lortet til TC fordi de er ineffektive i deres egen organisation.... det ville være en passende absurd afslutning på hele den her sag...

Til top
jacta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2006
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:12

Mit TV lider af samme skygge- og brummefejl  - har i dag fejlmeldt hos TC - og venter nu med spændning på, hvordan sagen ender. Ellers et fedt TV, men hvad hjælper det, hvist det kun kan holde i 800 timer!

Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af post post skrev:

Til jer alle sammen, som er bange for om de er nødt til at leve med et lappet TV til 25k.... jeg kan trøste Jer med at sidst jeg bestilte afhentning af mit TV (Tenco skulle komme og hente det) brugte de 21 dage.... på at ringe og bestille tid of en afhentning...

Det vil sige at hele repareationstiden gik med et få en 3.parts leverandør til at foretage en opringning...

FUCK jeg håber at de kommer til at refundere hele lortet til TC fordi de er ineffektive i deres egen organisation.... det ville være en passende absurd afslutning på hele den her sag...

Ja, det samme her. Fejlmeldte mit fjernsyn til SCV d. 5 januar, og Tenco ringede d. 5/2 - én hel måned efter jeg fejlmeldte... Så de skal godt nok oppe sig, hvis de skal løse denne situation til mere end en over-middel-karaktér..

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 118119120121122 184>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu