Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
bibihest
Guld medlem
Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:42 |
jb17j skrev:
fordi svc havde sendt mit tv til philips og de har så sendt et nyt til mig. ville gerne have penge retur, men fik i første omgang at vi at jeg ikke kunde få penge retur, og da det spidsede til i sidste uge turede jeg ikke andet end få et nyt. |
Tillykke med det, håber det virker bedre end det gamle ;) så må vi se hvornår resten af os får sagen afsluttet.
Se så at få det testet
Redigeret af bibihest - 12-Februar-2007 kl. 12:44
|
 |
MichaelKB
Bruger
Oprettet: 17-Juli-2006
Point: 194
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:45 |
Er der nogle af jer, der har henvendt sig til TC på skrift efter Sørens melding her på forummet, der har fået bekræftelse eller svar fra dem?
Jeg skrev til dem i fredags, men har intet hørt fra dem endnu. Bevares, det er stadig kun mandag, men alligevel.. De bør vel opprioritere vores henvendelser..
Mvh MichaelKB
|
 |
Shovel79
Super bruger
Oprettet: 23-August-2005
Point: 422
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:47 |
MichaelKB skrev:
Er der nogle af jer, der har henvendt sig til TC på skrift efter Sørens melding her på forummet, der har fået bekræftelse eller svar fra dem?
Jeg skrev til dem i fredags, men har intet hørt fra dem endnu. Bevares, det er stadig kun mandag, men alligevel.. De bør vel opprioritere vores henvendelser..
Mvh MichaelKB
|
Jeg har intet hørt og jeg skrev d. 6feb.
|
 |
Shovel79
Super bruger
Oprettet: 23-August-2005
Point: 422
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:49 |
jb17j skrev:
jeg har lige fået et helt nyt direkt fra philips og scv siger er det skulle være med alt det nye, det skal lige have varme før jeg tester det.
|
Hvad er produktnavnet på bagsiden - er det også 37PF9731D10 ?
|
 |
MichaelKB
Bruger
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:49 |
Shovel79 skrev:
MichaelKB skrev:
Mvh MichaelKB
|
Jeg har intet hørt og jeg skrev d. 6feb.
|
Skidt..
|
 |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 12:53 |
Jeg snakkede med Søren i butikken i fredags og skrev til ham fredag aften.
Jeg tror, at han håbede på at have en eller anden løsning mandag eller tirsdag. Vi må have lidt tålmodighed for Philips er ikke de letteste at danse med.
Jeg er helt sikker på at Søren/TC arbejder på, at få den bedste mulige løsning til flest hurtigst muligt.
|
|
 |
Søren P. S., TC
Ny bruger
Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 7
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:01 |
[QUOTE=Shovel79][QUOTE=MichaelKB]
Mvh MichaelKB
Vi har fuld fokus på jeres henvendelser om 37 PF 9731 problemet og alle henvendelser der kommer ind er omfattet at 21 dages reglen fra den dag i afsender mailen til os.
Vi melder jeres henvendelse til SCV og de kontakter jer så om afhentningstidspunkt.
Husk meld fulde navn, adresse, fejlbeskrivelse og serienummer og købstidspunkt.
Vi arbejder stadigvæk på at 21 dages reglen skal gælde også for de af jer der har henvendt sig uden at få en bekræftigelse, fordi værkstedet bad jer vente til Philips havde en løsning.
Philips siger til os at fordi i sagde ja til at vente på en løsning til værkstedet havde en løsning, så accepterede i at vente. Vi mener ikke i havde noget valg, så det kæmper vi for at få Philips til at anerkende.
Vi skriver så snart der er nyt og i skal endelig fortsætte med at maile os og husk i er lige meget hvad omfattet af 21 dages reglen, som vi altså kæmper videre for at få tilbageført til jeres første henvendelser.
|
Søren Pfeil Sørensen
Indehaver, Tape Connection
|
 |
bibihest
Guld medlem
Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:04 |
Søren P. S., TC skrev:
Vi har fuld fokus på jeres henvendelser om 37 PF 9731 problemet og alle henvendelser der kommer ind er omfattet at 21 dages reglen fra den dag i afsender mailen til os.
Vi melder jeres henvendelse til SCV og de kontakter jer så om afhentningstidspunkt.
Husk meld fulde navn, adresse, fejlbeskrivelse og serienummer og købstidspunkt.
Vi arbejder stadigvæk på at 21 dages reglen skal gælde også for de af jer der har henvendt sig uden at få en bekræftigelse, fordi værkstedet bad jer vente til Philips havde en løsning.
Philips siger til os at fordi i sagde ja til at vente på en løsning til værkstedet havde en løsning, så accepterede i at vente. Vi mener ikke i havde noget valg, så det kæmper vi for at få Philips til at anerkende.
Vi skriver så snart der er nyt og i skal endelig fortsætte med at maile os og husk i er lige meget hvad omfattet af 21 dages reglen, som vi altså kæmper videre for at få tilbageført til jeres første henvendelser.
|
Og hvad med os der HAR sendt tv'et til scv og det har stået der i 6 uger nu? TC siger jeg skal kontakte SCV, SCV siger jeg skal kontakte TC.
Ville glæde mig at blive kontaktet af nogen for en gang skyld, uden at jeg kontakter dem først ;)
Redigeret af bibihest - 12-Februar-2007 kl. 13:06
|
 |
jb17j
Super bruger
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:10 |
Shovel79 skrev:
jb17j skrev:
jeg har lige fået et helt nyt direkt fra philips og scv siger er det skulle være med alt det nye, det skal lige have varme før jeg tester det.
|
Hvad er produktnavnet på bagsiden - er det også 37PF9731D10 ?
|
ja der stor d10
|
Mvh Jan B
|
 |
Oprettet: 08-August-2006
Point: 238
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:10 |
Til jer alle sammen, som er bange for om de er nødt til at leve med et lappet TV til 25k.... jeg kan trøste Jer med at sidst jeg bestilte afhentning af mit TV (Tenco skulle komme og hente det) brugte de 21 dage.... på at ringe og bestille tid of en afhentning...
Det vil sige at hele repareationstiden gik med et få en 3.parts leverandør til at foretage en opringning... 
FUCK jeg håber at de kommer til at refundere hele lortet til TC fordi de er ineffektive i deres egen organisation.... det ville være en passende absurd afslutning på hele den her sag...
|
 |
jacta
Ny bruger
Oprettet: 13-August-2006
Point: 9
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:12 |
Mit TV lider af samme skygge- og brummefejl - har i dag fejlmeldt hos TC - og venter nu med spændning på, hvordan sagen ender. Ellers et fedt TV, men hvad hjælper det, hvist det kun kan holde i 800 timer!
|
 |
MichaelKB
Bruger
|
Sendt: 12-Februar-2007 kl. 13:13 |
post skrev:
Til jer alle sammen, som er bange for om de er nødt til at leve med et lappet TV til 25k.... jeg kan trøste Jer med at sidst jeg bestilte afhentning af mit TV (Tenco skulle komme og hente det) brugte de 21 dage.... på at ringe og bestille tid of en afhentning...
Det vil sige at hele repareationstiden gik med et få en 3.parts leverandør til at foretage en opringning... 
FUCK jeg håber at de kommer til at refundere hele lortet til TC fordi de er ineffektive i deres egen organisation.... det ville være en passende absurd afslutning på hele den her sag...
|
Ja, det samme her. Fejlmeldte mit fjernsyn til SCV d. 5 januar, og Tenco ringede d. 5/2 - én hel måned efter jeg fejlmeldte... Så de skal godt nok oppe sig, hvis de skal løse denne situation til mere end en over-middel-karaktér.. 
|
 |