recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 9731 fejl på skærm & brummen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 9731 fejl på skærm & brummen

 Besvar Besvar Side  <1 182183184
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 10:54

Hvis TVét lige har været til reparation hvor bla. den grønne streg er rapporteret. Så må man formode at de har opdateret TVét til nyeste eller til en firmware der løser problemet.

Er den grønne streg ikke væk og kan forbrugeren ikke fjerne den, så må man formode der er tale om en fejl, som de så åbenbart ikke kan fjerne.

Så tager man sagen derfra.

 

 

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 11:01

Ja, det har du ret i..  men så er servicen fra værksted godt nok ringe, for så er det jo en justering af billed som bare ikke er gjort..

længe leve certificeret/autoriseret værksteder! de laver KUN hvad de bliver bedt om.

 

Til top
Ham_Der_Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 12:47

I flg de følgeseddeler jeg har fået er software også opdateret. Trykker jeg 123645 på fjernbetjeningen havde jeg den nyeste firmware fra Philips. Det sagde deres teknikniske medarbejder i hvert fald.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 16:26

Sålænge de er dumme nok til at ikke at ændre på det, så bør du følge op på det med philips og kræve penge retur, når de er så snæversynet.

især når fejlen er pt minimal.. skærmen er jo stadig rigtig god, hvis den ikke laver persienne, og dem har jeg godt nok ikke set længe.. skæmtede et spøgelse en enkelt dag, tror dog det var lidt mit syn og fordi jeg absolut ville se dem :-)

 

Til top
Ham_Der_Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 13:18

Ha ha kender det godt :-)

Jeg får et nyt fjernsyn

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 182183184
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu