recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips - Infocare problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips - Infocare problemer

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af Gonardo Gonardo skrev:

Bare nævn, at nu tager du den her sag til Forbruger klagenævnet, koste hvad det ville Smile
Forbrugerrådet/Tænk plejer også at give gode anmeldelser/test til Philips TV Wink og det var deres test der gjorde udfaldet til at købe Philips.

Har selv købt en Onkyo receiver over nettet som lukkede, og som gik i stykker 2. gange...det var et frygtelig arbejde frem og tilbage...køber aldrig mere sådan noget elektronik over nettet mere...

Hvilket net lukkede?
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af Gonardo Gonardo skrev:

Bare nævn, at nu tager du den her sag til Forbruger klagenævnet, koste hvad det ville Smile
Forbrugerrådet/Tænk plejer også at give gode anmeldelser/test til Philips TV Wink og det var deres test der gjorde udfaldet til at købe Philips.

Har selv købt en Onkyo receiver over nettet som lukkede, og som gik i stykker 2. gange...det var et frygtelig arbejde frem og tilbage...køber aldrig mere sådan noget elektronik over nettet mere...

Hvilket net lukkede?
Sparshop.
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 23:33
Fladskærmsshoppen
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Hvad skal forbrugerklagenævnet gøre? Der er vel ikke andet end 2års reklamationsret på tv'et og såvidt jeg husker så er det forhandleren der står for reklamationsretten, hvis forhandleren så går konkurs er det bare surt for kunderne hvis ikke en anden forhandler eller importør/producenten vil overtage reklamationsretten for så er der intet man som kunde kan gøre hvis feks ens tv går i stykker.

Har jo ikke virket 100% fra dag 1 Smile  Læs lige Kampus indlæg også Wink
Til top
Mentalisac Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

1. Philips tv skal man ikke røre med en ildtang

Klaus

Hvorfor?

Jeg Har kun Philips der hjemme, og er yderst tilfreds.
Har aldrig oplevet nogle alvorlige problemer.

Er forhandler også. og vi har stort set kun Philips stående, og hvis der så er noget der er gået i stykker, så klare Infocare det hele..

Men det er faktisk sjældent at vi oplever nogle problemer fra tv, det er nærmere kunderne der laver ballade, og piller formeget =D
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Mentalisac Mentalisac skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

1. Philips tv skal man ikke røre med en ildtang

Klaus

Hvorfor?

Jeg Har kun Philips der hjemme, og er yderst tilfreds.
Har aldrig oplevet nogle alvorlige problemer.

Er forhandler også. og vi har stort set kun Philips stående, og hvis der så er noget der er gået i stykker, så klare Infocare det hele..

Men det er faktisk sjældent at vi oplever nogle problemer fra tv, det er nærmere kunderne der laver ballade, og piller formeget =D
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:26
Jeg håber så sandelig at du betragter os som dumme, fordi vi prøver at holde på vores ret.
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:27
jeg glemte ikke i mit svar.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:48
Loven siger da at et firma har ret til at reparere 3 gange men 4. gang SKAL de give dig et nyt. Det mener jeg bestemt. Du skal ikke gå med til den skod løsning så du skal betale mere.
Jeg er dog enig aldrig rør Philips det er noget skrammel kort sagt.

Jeg ville nok tage fat i Infocare eller Philips igen og bede dem kigge på det igen. Hvis du har mulighed for det kan du måske optage fejlene og sende til Philips. De skal da udbedre fejlen!

Evt. tag fat i forbrugerstyrrelsen.
Mvh Daniel
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af eske eske skrev:

Jeg håber så sandelig at du IKKE betragter os som dumme, fordi vi prøver at holde på vores ret.

Bestemt ikke.

Dog skal det siges at de kunder jeg omtaler er senior kunder, der ikke helt ved hvad de roder med, og ender med at lave helt rav i den..
Den er ikke rettet mod dig.
Til top
eske Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eske Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 15:34
til Mentalisac
Jer er også senior, men har i alle dage lige fra jeg var ung været hi.fi entusiast og interesseret i musik men i de senere år er det blevet flyttet over på tv og film.
Jeg mente selv jeg havde købt det der var bedst da det var topmodellen da jeg købte det, nu da jeg ikke kunne købe et Pioneer Kuro mere, Tvét er et lækkert og et pænt desing men må indrømme at jeg er blevet utrolig skuffet over Philips behandling og håndtering af sagen.
Jeg ville gerne gå til forbrugerrådet, men jeg har ikke alle samtaler på skrift da de ikke har ville sende mig det på mail.Så jeg ved ikke rigtig hvor jeg står eller bør gøre.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 15:43
Du er måske senior, men stadig Hi.Fi entusiast, så derfor ville jeg jo mene du har styr på et tv, og derfor ikke er i den målgruppe jeg omtaler..

Jeg syntes philips har vist lidt goodwill ved at give dig 50% rabat.
Syntes dog ikke du skal lade dem slippe så nemt..

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu