|
Philips - Infocare problemer |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilket net lukkede?
|
||
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sparshop.
|
||
eske
Junior bruger Oprettet: 10-Oktober-2006 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fladskærmsshoppen
|
||
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har jo ikke virket 100% fra dag 1 Læs lige Kampus indlæg også
|
||
Mentalisac
Bruger Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor? Jeg Har kun Philips der hjemme, og er yderst tilfreds. Har aldrig oplevet nogle alvorlige problemer. Er forhandler også. og vi har stort set kun Philips stående, og hvis der så er noget der er gået i stykker, så klare Infocare det hele.. Men det er faktisk sjældent at vi oplever nogle problemer fra tv, det er nærmere kunderne der laver ballade, og piller formeget =D |
||
eske
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
eske
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg håber så sandelig at du betragter os som dumme, fordi vi prøver at holde på vores ret.
|
||
eske
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg glemte ikke i mit svar.
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Loven siger da at et firma har ret til at reparere 3 gange men 4. gang SKAL de give dig et nyt. Det mener jeg bestemt. Du skal ikke gå med til den skod løsning så du skal betale mere.
Jeg er dog enig aldrig rør Philips det er noget skrammel kort sagt. Jeg ville nok tage fat i Infocare eller Philips igen og bede dem kigge på det igen. Hvis du har mulighed for det kan du måske optage fejlene og sende til Philips. De skal da udbedre fejlen! Evt. tag fat i forbrugerstyrrelsen. Mvh Daniel
|
||
Mentalisac
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bestemt ikke. Dog skal det siges at de kunder jeg omtaler er senior kunder, der ikke helt ved hvad de roder med, og ender med at lave helt rav i den.. Den er ikke rettet mod dig. |
||
eske
Funktioner
Tak(0)
|
|
til Mentalisac
Jer er også senior, men har i alle dage lige fra jeg var ung været hi.fi entusiast og interesseret i musik men i de senere år er det blevet flyttet over på tv og film. Jeg mente selv jeg havde købt det der var bedst da det var topmodellen da jeg købte det, nu da jeg ikke kunne købe et Pioneer Kuro mere, Tvét er et lækkert og et pænt desing men må indrømme at jeg er blevet utrolig skuffet over Philips behandling og håndtering af sagen. Jeg ville gerne gå til forbrugerrådet, men jeg har ikke alle samtaler på skrift da de ikke har ville sende mig det på mail.Så jeg ved ikke rigtig hvor jeg står eller bør gøre.
|
||
Mentalisac
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er måske senior, men stadig Hi.Fi entusiast, så derfor ville jeg jo mene du har styr på et tv, og derfor ikke er i den målgruppe jeg omtaler..
Jeg syntes philips har vist lidt goodwill ved at give dig 50% rabat. Syntes dog ikke du skal lade dem slippe så nemt.. |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |