recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Photo server og viewer ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Photo server og viewer ipad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Photo server og viewer ipad
    Sendt: 26-Juli-2014 kl. 20:51
Leder efter et server program til pc som kan indeholde mine billeder og en tilhørende app til ipad hvor jeg kan se billederne, og også slette billeder direkte fra serveren fra ipaden.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 23:50
dropbox og dens app.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 00:48
Det skulle gerne være noget software på min server og ikke i skyen som har begrænsning i lagerplads
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 01:24
FileExplorer 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 11:08
Skal billederne være i fuld størrelse eller skal de bare kunne ses på din Ipad.
Hvis fuldstørrelse ikke er nødvendig er der ikke pladsbegrænsning på google foto.
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:04
http://www.galleryserverpro.com/

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 18:40
Billederne skal være i fuld størrelse ja og airplayes videre til AppleTv.
P.t. Bruger jeg photostreamr. Det fungere ok, men der mangler bare muligheden for at evt slette billeder.
Jeg gør det at vi tømmer kameraet og ligger alt på serveren, men der er tit mange billeder som vi reelt ikke gider have, så derfor ville det være fedt hvis man havde muligheden for at slette billeder direkte på serveren fra viewer programmer på iPaden
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu