|
Photo server og viewer ipad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2014 kl. 20:51 |
Leder efter et server program til pc som kan indeholde mine billeder og en tilhørende app til ipad hvor jeg kan se billederne, og også slette billeder direkte fra serveren fra ipaden.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dropbox og dens app.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Det skulle gerne være noget software på min server og ikke i skyen som har begrænsning i lagerplads
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
FileExplorer
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Skal billederne være i fuld størrelse eller skal de bare kunne ses på din Ipad.
Hvis fuldstørrelse ikke er nødvendig er der ikke pladsbegrænsning på google foto.
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
http://www.galleryserverpro.com/
|
|
![]() |
|
Billederne skal være i fuld størrelse ja og airplayes videre til AppleTv.
P.t. Bruger jeg photostreamr. Det fungere ok, men der mangler bare muligheden for at evt slette billeder. Jeg gør det at vi tømmer kameraet og ligger alt på serveren, men der er tit mange billeder som vi reelt ikke gider have, så derfor ville det være fedt hvis man havde muligheden for at slette billeder direkte på serveren fra viewer programmer på iPaden |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |