recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Photoprintable printere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhotoprintable printere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Goffie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Er det den her du mener?

Nej den hedder 4000R og den findes vist ikke på hverken Pricerunner el. edbpriser. Og iøvrigt heller ikke hos Activ Foto; jeg har ringet til dem; de havde ikke opdateret deres hjemmeside og det har de åbenbart stadig ikke.

Jeg har selv en 4000 og bruger Kmp patroner og jeg er yderst tilfreds med begge. Da jeg så skal købe ny printer til min arbejdsplads køber jeg i første omgang en 4200 fordi jeg går ud fra at den bruger samme patroner som 4000. Men det gør den jo så ikke og den bliver returneret.

Så opdager jeg ved et tilfælde 400R stå på hylden i en Fona og på trods af prisforskellen mener jeg at det er et godt køb, prisforskellen på blæk taget i betragtning. Du burde kunne være heldig at kunne finde en og så vidt jeg ved er det en af sidste maskiner der kan tage KMP´s patroner

Med Venlig Hilsen

Gert

"Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen
Til top
Goffie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 20:48

[/QUOTE]

og så vidt jeg ved er det en af sidste maskiner der kan tage KMP´s patroner

[/QUOTE]

...ja og så også samtidig kan udskrive på cd´er

Med Venlig Hilsen

Gert

"Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 17:21
Ja, så godt Activ Fotos link var gl, Goffie , kan du huske hvilke(n) Fona det var , Her i Fredericia har de den ikke , har set på priser på patroner og vil selvfølgelig gerne spare der , men at købe en brugt 4000 har jeg heller ikke lyst til , så finder jeg ikke en ny 4000 ender jeg jo nok på 4200, men har mange gl video og DV bånd der skal brændes så det koster nok noget blæk.
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 18:13
 VIl ikke oppe min tråd , men fik lige at vide i en anden tråd at der skulle komme uoriginale patroner til 4200 midt i jan 06, hvis det er sandt er der jo ingen problemer,
MVH Frank Pedersen

Til top
Goffie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 20:03

Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

kan du huske hvilke(n) Fona det var , Her i Fredericia har de den ikke .

Ja inden for få dage så jeg den i Amagercentret, Frederiksbergcentret, på Gl. Kongevej og jeg endte med at købe en på Nørrebrogade.

Ja, jeg tænkte slet ikke på hvor i landet du bor og det er selvfølgelig ikke alle steder der er så velsignede med Fonas

Men hvis der kommer uoriginale patroner til 4200 så er dit problem

jo løst (og jeg har spildt en masse penge på 4000r, som er dyrere end 4200)

Medmindre der ikke kommer KMP patroner til 4200 som jeg nu tror jeg sværger til fremover

Med Venlig Hilsen

Gert

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 20:22

Jeg er ikke i tvivl om at der kommer uorginale patroner til Pixma 4200 og 5200 modellerne, så køb du bare

Jeg bruger selv KMP patroner, de virker fortrinligt, og de er billige og der er enda mere i dem end i de originale patroner, men ellers er det ikke så slemt havd Pixma modellerne bruger syntes jeg, selvfølgelig går der noget til hvis man printer mange CD/ DVD'ere, men jeg er MEGET tilfreds med min Pixma 5000, også hvad forbrug angår..

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Goffie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 20:54

Oprindeligt skrevet af Bent M Bent M skrev:

men ellers er det ikke så slemt havd Pixma modellerne bruger syntes jeg, selvfølgelig går der noget til hvis man printer mange CD/ DVD'ere

Ja nu du siger det, så er ej faktisk meget overrasket over det lave blækforbrug min pixma 4000 har. Jeg købte 5 sæt á 5 patroner (+1 xtra sort oveni) i slutningen af april 2004 (KMP) og jeg har stadig 2 hele sæt farvepatroner tilbage og masser af sorte. Udover alm daglig print + ikke så meget fotoprint, har jeg printet over 150 DVD covers med tilhørende dvd. Det er da meget godt gået, synes jeg.

Med Venlig Hilsen

Gert

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2006 kl. 13:24

I skal have tak for alle svarene, det var i et forum på Hardwareonline hvor jeg havde en tråd , at en sagde at de kom (uoriginale patroner ) så jeg er endt med at jeg bestiller en 4200 , den fås til ca 900 gennem EDB prisen

MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu