|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
majoren ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 08-April-2007 kl. 08:25 |
Nogen her der har erfaring med Pinnacle Studio 10 - det skal bruges til at hente filer fra hardisk-cam. og overføre dem til DVD. Brugervenligheden hvordan er den?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis man kan bruge WMM, så kan man også bruge Studio 10. Brugerfladerne minder om hinanden, dog er Studio 10 at foretrække, der er flere muligheder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
majoren ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 42 |
![]() |
WMM kender jeg det? Er Studio 10 med dansk menu? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
WMM er en del af PCens OS, Studio fås på dansk. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Studio 10 kræver en del plads på HDD, selve programmet fylder 3,4 Gb, Hollywood FX fylder 610 Mb, det anbefales at have mindst 1 Gb RAM, og en god processor, så at bruge det på en gammel maskine duer ikke. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret - det lyder til at være et godt og enkelt program.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
![]() |
Hej Majoren Har faktisk en til salg. |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Pinnacle Studio 10 (og 10.5) har fået mange drøje hug med på vejen. Brugervenligheden er i top, men det er for ressource tungt og fyldt med bugs. Jeg har prøvet V10 men gav op pga for mange gange hvor programmet gik ned. Kig istedet efter Cyberlink Powerdirector som er testvinder her: http://video-editing-software-review.toptenreviews.com/ Bruger selv version 5, som fungerer fremragende. |
|
![]() |
|
mooens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Jeg hører også til én af dem der har investeret i Pinnacle Studio 10 og efterfølgende returneret programmmet. Programmet gik konstant ned. Programmet blev installeret på en helt ny Dell pc, med 2 GB ram, så problemet lå nok ikke ved hardwaren. Jeg har tidliger brugt version 9 uden problemer, og der er ingen tvivl om at hvis version 10 kører, så fås det nok ikke meget bedre til os alm. brugere. Både mht. til pris og brugervenlighed. |
|
Mvh.
Mogens Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony KDL40W5500. Squeezebox Classic. Squeezebox Boom. Squeezebox Radio. Apple-TV. QNAP TS-209II. Logitech Harmony 525. Samsung 3126. WD TV Live |
|
![]() |
|
![]() |
Cyberlink Powerdirector er den til at få med dank menu?
|
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Studio 10.7 fungere udemærket, men den har været en kamp at nå dertil.
|
|
![]() |
|
pihlknudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Brugervenligheden er meget høj. Jeg stiftede for første gang bekendtskab med en trial version af Studio Plus 10.6. Efer ca. 5 timers effektiv eksperimenteren er jeg nu i stand til at at:
Med andre ord: Når man på så kort tid kan lære alt dette, så kan det næsten ikke være lettere at gå til. Det eneste jeg ikke har prøvet endnu er selve "capture" funktionen direkte til pc/Pinnacle. Jeg har enkelte gange oplevet, at maskinen er frosset totalt, men det er ikke så hyppigt mere. |
|
Venlig hilsen
Anders Pihl Knudsen DP-558, 200 GB, FW 1.1.7 Belkin Wireless |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |