|
Pio 427 / 4270 skygge liste |
Besvar | Side <1234 91> |
Forfatter | |||
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 12:20 | ||
Vil du tro at den er bedre en Burn-In Wash DVD? Hvordan bruger du JScreenFix? Den åbner jo i et vindue, hvilket vil give burn-in, hvis det vises på skærmen! |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 12:28 | ||
Den kører full screen, dvs man kan ikke se nogle vinduer eller noget |
|||
Mvh
René |
|||
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 12:39 | ||
Hvordan for du den til at kører med full screen? Vejledning tak |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 12:41 | ||
Undskyld jeg spørger - Men hvad er årsagen til, at i kører disse "wash" DVDére ?? (Jeg kan godt forstå det skyldes et problem med skærmen. Men hvad er årsagen til at I gør det).
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 13:08 | ||
Det er et forsøg på at få fjernet det burn-in vi har fået på vores skærme.. |
|||
Kandersen
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 13:13 | ||
Jotak, men hvis det er et problem med skærmen, så er der vel tale om en reklamation?
|
|||
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 13:31 | ||
Nu handler den her tråd ikke om burn inn
|
|||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|||
enand
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 13:45 | ||
- og derfor kan man sige, at kandersen (uforvarende) får ret. Mvh. |
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 14:07 | ||
Jeg vil sige både og .. retter man henvendelse til forhandleren vil han sansynligvis forsøge at smyge udenom da de ser et stort problem i hvis de skal forholde sig til noget de måske mener skyldes forkert brug af skærmen (Så kunne man jo stå med en ny "philips" sag).. hvis man så allerede ved første kontakt kan fortælle at man rent faktisk har prøvet at køre en washout dvd så har man fjernet første modargument og efter min mening hurtigere komme igang med næste skridt som jo tyder på at måtte være en reklamation, og de er måske mere motiverede for at tage skærmen ind og tjekke den, måske det kan løses med en firmware opgradering.. da pdp 436 versionen kom frem var der en del fra første produktion som havde lettere ved burn in end andre.. dette løste man såvidt jeg husker med en firmware opdatering som sænkede spændingen i panelet (læst på http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=323983&h ighlight=burnin+436 i slutningen af 2005 hvis jeg husker ret), det kan jo være at man har en lignende problematik her. Men det kan ikke passe at deres skærme skal være så følsomme, hverken med gardiner i toppen eller de "streger" hvor teksten normalt er vist.... Har i forresten prøvet at flytte billedet opad og køre med det i en periode for at se om stregerne også flytter opad?, hvis de gør kan man da påvise at de kommer fra underteksterne. Redigeret af rhsin - 15-Februar-2007 kl. 14:11 |
|||
Mvh
René |
|||
Kandersen
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 14:13 | ||
Jeg skrev ikke burn-in. Jeg konstaterede, at der tilsyneladende var et problem (uanset hvad det så end er), og at brugeren selv forsøger at afhjælpe dette. Det var alt! Mht. burn-in der har vi en rigtig god debat under området Forhandlere. Jeg foreslår vi tager specifikt omkring burn-in der, og ikke her, eller ikke i den her tråd, da det er Lahan´s. (sorry Lahan). Så vi kan evt. fortsætte der, hvis nogen har et svar på, hvorfor forbrugeren selv forsøger at afhjælpe et problem med et produkt de har givet i dyre domme for.
|
|||
ptheglev
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 14:45 | ||
Skyggerne er ikke en bruger fejl - det er en decideret fejl i selve
fremstillingen af panelet, så den mener jeg faktisk ikke, Pioneer kan løbe fra. Det virker bare uoverskuelig at skulle til at ha' gang i en reklamationssag overfor sælger ... |
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Sendt: 15-Februar-2007 kl. 14:50 | ||
Kunne være interssant hvis TC ville kommentere på denne tråd. |
|||
Besvar | Side <1234 91> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |