Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
karula
Guld medlem
Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 849
|
Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 20:27 |
Efter hvad jeg kan læse på AV forum, er der flere der har fået byttet deres
skærme, eller fået penge retur- så nogle butikker kan godt klare en
reklamatin.
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Kasper, TC
Junior bruger
Oprettet: 16-April-2007
Status: Offline
Point: 49
|
Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 20:28 |
wanting skrev:
Det passer jo ikke helt.. For folk var stillet bedre hvis deres produkt var leveret at Pioneer Danmark og ikke købt via andet EØS-land |
Vil du ikke forklare mig dette lidt mere uddybende? Hvordan er du stillet bedre ved at have købt dit fjersnyn via Pioneer danmark i forhold til eksempelvis Pioneer Tyskland?
|
Mvh
Kasper
Tape Connection, Produktchef
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
|
Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 20:57 |
Kasper, TC skrev:
wanting skrev:
Det passer jo ikke helt.. For folk var stillet bedre hvis deres produkt var leveret at Pioneer Danmark og ikke købt via andet EØS-land |
Vil du ikke forklare mig dette lidt mere uddybende? Hvordan er du stillet bedre ved at have købt dit fjersnyn via Pioneer danmark i forhold til eksempelvis Pioneer Tyskland? |
Der er ingen forskel, han har blot ikke styr på reglerne.
Redigeret af Sandal - 01-Oktober-2007 kl. 20:57
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
wanting
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
|
Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 22:23 |
Det passer nu ikke. Pioneer DK er ikke forpligtet til at afhjælpe problemet på
et produkt der er købt i et andet EØS land. De kan vælge at gøre det som en
service. Men tit siger de bare at det på pioneer i det land varen er købt
klare...
Og synes ikke folk skal være sure på pioneer Dk i den her sæbe opera. Og
folk er er vel klare over at vare købt i TAPE næsten alle er paralle impoteret..
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
khansen
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
|
Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 22:28 |
om de erkender problemet eller ej er mig ligegyldig...jeg har købt en skræm som hedder sig at være det bedste af det bedste...og skygger er ikke i min verden det bedste...slet ikke når andre skærme ikke har det. Og den jeg så i TC havde det heller ikke....men løbet er kørt.
Hvis TC havde gjort så meget som i siger hvordan kan det så være at af mine 16 mails til dem har de ikke svaret på en eneste mail? Seriøs firma?....nej ikke i min verden. Det mindste man kan gøre at at svare en kunde på en reklamation bare én gang!!!!!!!!!
Redigeret af Jarly - 02-Oktober-2007 kl. 13:30
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 08:38 |
wanting skrev:
Pioneer DK er ikke forpligtet til at afhjælpe problemet på et produkt der er købt i et andet EØS land. Men tit siger de bare at det må pioneer i det land varen er købt klare... |
Jamen så er der jo heller ingen forskel. Hvorvidt det er Pioneer DK eller DE der reparerer produktet er uden betydning for forbrugeren, idet den danske forhandler skal overholde den danske lovgivning, uanset hvor i verden produktet er importeret fra.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 08:43 |
karula skrev:
Efter hvad jeg kan læse på AV forum, er der flere der har fået byttet deres
skærme, eller fået penge retur- så nogle butikker kan godt klare en
reklamatin.
|
Ja - men de er heller ikke købt hos Pioneer DK vel?
Og igen nogle stykker, det virker ikke som Pioneer har accepteret fejlen nogen steder i verden.
|
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 08:51 |
Det eneste jeg ville med at skrive i denne tråd var, at afklare om der er nogen herhjemme, som har købt pioneer 427/4270, der ikke var parrallelimporteret, som havde fået ret i deres sag ved Pioneer DK.
Dette synes ikke at være tilfældet, så man kan konkludere i netop denne sag, at man ikke ville have været bedre stillet, hvis man havde købt sin skærm dyrere hos en autoritiseret dansk Pioneer forhandler!
|
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
karula
Guld medlem
Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 849
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 09:52 |
Larxox skrev:
karula skrev:
Efter hvad jeg kan læse på AV forum, er der flere der har fået byttet deres
skærme, eller fået penge retur- så nogle butikker kan godt klare en
reklamatin.
|
Ja - men de er heller ikke købt hos Pioneer DK vel?
Og igen nogle stykker, det virker ikke som Pioneer har accepteret fejlen nogen steder i verden. |
Nej, men de har fået en ordentlig service ved deres forhandler.
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 09:55 |
karula skrev:
Larxox skrev:
karula skrev:
Efter hvad jeg kan læse på AV forum, er der flere der har fået byttet deres
skærme, eller fået penge retur- så nogle butikker kan godt klare en
reklamatin.
|
Ja - men de er heller ikke købt hos Pioneer DK vel?
Og igen nogle stykker, det virker ikke som Pioneer har accepteret fejlen nogen steder i verden.
| Nej, men de har fået en ordentlig service ved deres forhandler. |
Definér ordentlig service!?
Er det det samme som at få ret, dvs. pengene tilbage eller er det bare en forhandler, som er bedre til at kommunikere med deres kunder? Altså overbevise kunden om at deres skærm ikke fejler noget?
|
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
khansen
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 13:36 |
karula skrev:
Larxox skrev:
karula skrev:
Efter hvad jeg kan læse på AV forum, er der flere der har fået byttet deres
skærme, eller fået penge retur- så nogle butikker kan godt klare en
reklamatin.
|
Ja - men de er heller ikke købt hos Pioneer DK vel?
Og igen nogle stykker, det virker ikke som Pioneer har accepteret fejlen nogen steder i verden.
| Nej, men de har fået en ordentlig service ved deres forhandler. |
---------------------
Ordentlig service er i hvertfald IKKE når man på INTET tidspunkt har hørt noget på sine mails til TC og de ikke kan svare når man ringer til dem men lover de vil ringe tilbage...hvilket de så aldrig gør! Det kan da aldrig være ordentlig service!
I den forbindelse skal det siges at jeg for længere tid siden har købt igennem TV flere gange og været meget tilfredse med dem - men der er sket noget med firmaet over det sidste år!
Jeg vil også gerne møde dem som kan stå og se på min skærm incl tydelige skygger og sige at det ikke er noget......selv min svigermor på 62 år kan se dem og syntes de ødelægger billedet....og hun er ALT andet end en tv-freak som går op i detaljerne!
Redigeret af Jarly - 02-Oktober-2007 kl. 13:44
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
|
Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 18:59 |
Det jeg egentlig ville frem til her var, at I ikke ville have været bedre stillet ligemeget, hvilken leverandør der havde leveret til fælleskøbet - parrallelimporteret eller ej.
At TC er ekstremt sløve i kommunikationen er ikke noget vi behøver at diskutere her, da jeg er af samme opfattelse. Her hjælper det kun at besøge dem fysisk i deres butik - det er ihvertfald min erfaring.
Jeg føler med alle jer som har "tabt" jeres sag imod Pioneer (og ikke TC), da hele humlen i denne sag er, hvorvidt Pioneer godkendte fejlen eller ej, da man jo ikke kan reperere noget, som ikke er i stykker. Det gjorde de så ikke i dette tilfælde.
I min egen Philips sag var vi så heldige, at Philips godkendte fejlen og dermed hjalp TC med en fornuftig løsning på problemet. Godt nok var det ikke alle, som følte sig godt behandlet i denne sag, da man synes at man havde krav på at få sit tv krediteret på en nogle gange svag baggrund.
|
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |