|
|
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Pioneer er et bedre TV. Alt andet end sortniveauer gøres bedre, og der
er mange andre ting, der kan gøres bedre. Det bør ikke være så svært at
forstå. Det er lissom at sammenligne et skod CRT med et godt CRT. Det
er ikke så nemt at sige med specs HVORFOR det er dårligere, da de jo
begge har normal PAL opløsning eller whatever, men det gode er bare
lavet af bedre ingeniører med flere penge og bedre materialer. Eller
noget.
Vi kan dog ikke sige til dig, om du vil kunne se forskellen, og derfor vil kunne se fornuften i, at bruge X antal tusinde mere på et Pioneer. DERFOR bør du finde de to TV, og se dem med dine egne øjne. Redigeret af Naiera - 10-September-2006 kl. 16:45 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Du har vel ikke tænkt dig at købe det,på anbefalinger herfra-alene,vel? Synes selv at det er nemt at finde dem begge i Kbh.området. Prøv 2tal Værløse eller Bagsværd torv.....2 steder jeg selv har set dem...men der er MASSER af steder med lige nøjagtigt disse 2 udstillet. (Slettet ...Ole) Redigeret af Ole - 11-September-2006 kl. 12:12 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
black ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
jeg si'r tak og drager til bagssværd. Redigeret af Ole - 11-September-2006 kl. 12:13 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Godt min ven-nu håber jeg ikke at de har ændret på deres udstilling.....ellers må du til Værløse.(det er jo også lige ved siden af) Leo. Redigeret af lrev på jobbet - 11-September-2006 kl. 07:53 |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Hvis du kan læse tysk, så læs denne test: http://www.areadvd.de/hardware/2006/pana_vs_pio_plasma.shtml Jeg er groft sagt enig i alt hvad de siger. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
black ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
tak otto - nu er jeg ikke den store ørn til tysk, men jeg vil forsøge at tygge mig igennem alligevel.
Redigeret af black - 11-September-2006 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
KEAN ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg skal have købt et plasma tv snarest og er faldet over pio 427 eller pana pv600 hvad skal jeg købe ? Hvad må en Pana PV 600 koste i DK ? Kan man købe en Pana PX600 i DK i dag ? Når man har TDC-kabel har man så behov for en indbygget DVB-T tuner ? Eller har man brug for den på sigt ? Mange gode råd ønskes i dette gode forum |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
pio 427 eller pana pv600 hvad skal jeg købe ? Hvad må en Pana PV 600 koste i DK ? Når man har TDC-kabel har man så behov for en indbygget DVB-T tuner ? Eller har man brug for den på sigt ? Redigeret af troelsit - 20-September-2006 kl. 21:10 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Du har ikke brug for digital tuner. PX600 kan ikke købes i Danmark. Og så er Pioneer 427XD nærmest utvivlsomt det bedste TV... Redigeret af Naiera - 20-September-2006 kl. 21:17 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
XD har jo netop DVB-T tuner
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Øhm, ja, det har jeg lissom fundet ud af for et pænt stykke tid siden,
men kan man finde XA billigere, såen umiddelbart? XD har jo begge slags
tunere, og man kan jo ligeså godt have det hele hvis man nu har råd...
Redigeret af Naiera - 20-September-2006 kl. 21:25 |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Ja, men det handler jo igen om den individuelles behov. Har man brug for digi-tuner, går man op i design, er billedekvalitet vigtigst, osv |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |