|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | ||
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Du glemte lige denne:
http://www.smartson.se/test/tv/panasonic-th-42pv60.htm Uddrag: När - Bedre sort og gråtoner kva det nye 9G panel, siger også alle tests - Et komplet TV, hvor pio er et samlesæt med mange ledninger - Bedre design, pio har ikke noget - alt er sort - panaen har fået de bedste anmeldelser - panaen er billigere Modsat irev kan jeg da sige, der er ikke ét punkt hvor pioen er bedre ![]() Grunden til at panasonic typisk ikke kommer på fælleskøb gennem Tape Connection, er fordi TC er Panasonic forhandler, og derfor ikke kan give en konkurrencedygtig pris ved fælleskøb. Redigeret af ticker - 03-September-2006 kl. 18:19 |
||
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
||
![]() |
||
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Uha ... den er svær denne "debat/diskussion"... og jeg tror ikke, det bliver muligt at udnævne en "vinder"! Jeg har kigget på temmelig mange tests i diverse blade + nettet og jeg vil tro, at resultatet er mere eller mindre uafgjort. Begge mærker laver gode plasma'er (typisk vinder ét af de to mærker i sammenligningstest). Der sniger sig vel altid lidt subjektivitet med i bedømmelsen hos de, der tester (ligesom nogle er til BMW og andre til Mercedes...). Der er sågar mange eksempler på at nogle konkrete kriterier bliver bedømt forskelligt (skiftevis den bedste..) i de forskellige tests (lyd, farvedybde osv.).
|
||
![]() |
||
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Enig - det er så tæt løb at det er mere smag og behag der er afgørende. Redigeret af Ole - 08-September-2006 kl. 18:11 |
||
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
||
![]() |
||
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Hvordan ser Pioneer ud med hensyn til genskin? Jeg synes der var lidt på panasonic. Nogen som kender en forhandler i storkøbenhavn som har Pioneer PDP-427XD? Jeg kommer aldrig til at vælge et tv Nu er der tre at vælge imellem Panasonic PV60 Mvh Niels |
||
![]() |
||
Christian Otte ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Er det kun mig, der ikke kan finde TH-42PX600U på Hifipriser.dk? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er PX60E, kan kun lade sif gøre hvis de laver egen import. Spørg om de kan skaffe PX600 hjem til dig.
|
||
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Tag det som "plasmabuyingguide" skriver med et gran salt.......ALT de tester fra Panasonic vinder i deres tests. Panasonic er MEGET stort i U.S.A Nææh-tag og find et sted i DK,hvor begge fabrikater er udstillede "side by side"(det er de mange steder),og så skal du bare se.........så skal man godt nok være HARD-CORE Panasonic fan,hvis ikke man kan se at Pioneer er bedre. Personligt har jeg set denne sammenligning mange gange,og synes at konklusionen er klokkeklar i Pioneer`s favør. Men se det med egne øjne.......for der findes dem som virkelig ikke KAN se det(og så er det jo spild af penge hvis det er tilfældet) |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Det synes jeg godt nok er en fordrejning af sandheden... Iøvrigt sammenligner du PV60 med RXE, og nævner bl.a. som PV60's fordel at den ikke har ekstern tuner-box? Det har RXE heller ikke... Og design er nu engang en smagssag. Mht. tests, så er der en del tests der er noget mere nuancerede end at sige at det ene er bedre end det andet. Der er fordele og ulemper ved begge, det er ikke sådan at det ene er ubetinget bedre end det andet. Det tror jeg de 70 kunder der har købt PV60 igennem fælleskøbet hos os er uenige i... |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der har iøvrigt været en del diskussion hvilken plasma der have mindst genskind, og flere har hårdnakket påstået at pio og LG har meget lidt og pana har meget.
Med dette billede skulle det så være manet til jords, bemærk den kraftige reflektion i pios pianolak. 42PV60 kontra PDP 436 Fra samme tyske sammenligning ses det at med pios byggesæt skal man holde styr på 2 fjernbetjeninger. De har begge scilikonetastatur, som har en upræcis click ift panas plast knapper med tactile switch. Redigeret af ticker - 04-September-2006 kl. 09:28 |
||
||
![]() |
||
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Ticker, Har du et link til denne sammenligningstest?
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hvorfor bliver du ved med at skrive "pioneers byggesæt"? Er det den seperate media-boks du hentyder til? (Slettet ...Ole)....den er ikke eksisterende længere-idag er alt indbygget præcis som i dit elskede Panasonic Redigeret af Ole - 08-September-2006 kl. 18:06 |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det korrekt at den nye pio enten fås med digital tuner eller med analog tuner, ikke med både analog og digital tuner ?
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |