recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP 428XD hvor godt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP 428XD hvor godt?

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 19:06
Gør som Naiera! Man skal handle, hvor man kan.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Panadda Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:29

Omkring features er den måske ikke helt på niveau med de nye panasonic da
den f.eks. ikke har de nye DVB tunere.

Hvad mener du med "nye DVB tunere". Den har jo en DVB-T tuner

Jesper
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:34
sikkert mpeg4 og dvb-c tuner
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Det er helt sikkert  et godt tv ,især med en Kalibrering.Men ikke til 10.000kr.. Du skal ikke gi mere en ca 5.000.00 kr for det i dag.


Undskyld, men det mener jeg er noget sludder. Kan man finde et der fungerer som det skal (ingen indbrænding fra statisk butiksmateriale eller pixelfejl), så ser jeg ingen grund til ikke at smide de godt og vel 10k efter det. Eller hvad man nu mener, at det er værd. Jeg mener, som nævnt, at det klart er det bedste 42" tv på markedet stadigvæk, så jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor det kun skulle være 5k værd.

Du har ret,jeg sov i timen,tænkte på en 427xd,mener da den røg herinde for ca 5.000k??
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:41

Okay. Så må vi se.

Sker der noget ved at købe et brugt tv? Er det egentlig noget man burde holde sig fra eller..?

Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:49
den 21.4 ,købte jeg et pioneer 428xa (altså ikke med dvb ,og færre isf mem's) panelet er det samme som 428xd ,det fik jeg for Kr.6000 i fona taarnby, det spiller altså godt nu her 2-3 uger efter. jeg ved fona har et i hellerup (som lagersalg).i salg for Kr.9000 ,men du skal da ned i Kr.6000!! vil lige nævne det hvis!!!!!?????
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 21:18
Hvad hvis man ikke kan få butikken ned på 6k, men stadig gerne vil have tv'et?
Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 21:38

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvad hvis man ikke kan få butikken ned på 6k, men stadig gerne vil have tv'et?

Så prøv at få dem ned på 7k eller 8k. Et produkt i en butik kan altid presses ned i pris, hvis man kommer med nogle gode argumenter.

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 22:07

Et godt argument kunne være, at der ikke er en DVB-C tuner i, og at man skal bruge ekstra penge på en box fra YouSee. Dertil kommer, at man kan sige til sælgeren, at en G10 giver stort set lige så godt et billede (selv om sandheden kun er næsten lige så godt), og hvad et G10 koster andre steder. Desuden prutter man vel ikke kun om prisen ET sted når man vil købe et nyt tv? JEG gør i hvert fald ikke når jeg skal have NYT... Få lige nogle kabler og CD/DVDer eller BD film med i handlen. Bare klø på.

Man kan også fortælle sælgeren, at det samme tv kan fås noget billigere andre steder. Brug alle lovlige våben...



Redigeret af Firebird - 13-Maj-2009 kl. 22:10
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 22:09

Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

den 21.4 ,købte jeg et pioneer 428xa (altså ikke med dvb ,og færre isf mem's) panelet er det samme som 428xd ,det fik jeg for Kr.6000 i fona taarnby, det spiller altså godt nu her 2-3 uger efter. jeg ved fona har et i hellerup (som lagersalg).i salg for Kr.9000 ,men du skal da ned i Kr.6000!! vil lige nævne det hvis!!!!!?????

Hold da op..

Har det noget og sige at, at det har færre ISF menu'er? Og det i Hellerup, er det en XD eller XA skærm?

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Et godt argument kunne være, at der ikke er en DVB-C tuner i, og at man skal bruge ekstra penge på en box fra YouSee. Dertil kommer, at man kan sige til sælgeren, at en G10 giver stort set lige så godt et billede (selv om sandheden kun er næsten lige så godt), og hvad et G10 koster andre steder. Desuden prutter man vel ikke kun om prisen ET sted når man vil købe et nyt tv? JEG gør i hvert fald ikke når jeg skal have NYT... Få lige nogle kabler og CD/DVDer eller BD film med i handlen. Bare klø på.

Man kan også fortælle sælgeren, at det samme tv kan fås noget billigere andre steder. Brug alle lovlige våben...

På trods af at jeg er jyde prutter jeg aldrig om prisen, jeg dur ikke rigtig til det, men det der var da nogle gode argumenter. :)

Men nu må vi se.. Jeg skal til 2 jobsamtaler i denne her uge, og giver det bonus så er jeg fristet til at hæve fra opsparingen også køben en Pioneer. :)

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 22:13
Jeg er en vestjyde med en lav indtægt, så jeg er skruppelløs når jeg skal handle...
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu