recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer SC-LX83 og Bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer SC-LX83 og Bluetooth

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2011 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

jeg kender ikke lige til dit spørgsmål, men undrer mig over du vælger bluetooth??.. en lx83 understøtter da airplay via lokalnettet så det er vel bare at smide en ethernetledning i den og få den op at køre på nettet og hente den nyeste pioneer app så skulle du få en ret fed interface og med mulighed for at afspille din musik af den vej... og virker som en bedre løsning end bluetooth.

Hej RenéTongue
Nu har jeg søgt lidt på nettet, i manualen osv.. , men jeg kan ikke finde noget hvor der står AirPlay ?
Det ser ud til at det ikke er i en SC-LX 83  Cry
Er der nogle der kan be- eller afkræfte dette?
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2011 kl. 10:43
den understøtter dnla (det gør selv min lx71) når man starter for hmg på receiveren kan jeg vælge den som afspiller enten i plugplayer (app til iphonen der kan bruges til at streame musik fra NAS til receiver via iPhonen) eller via ds audio (en synology app der kan det samme)

det kan godt være at den ikke understøtter airplay direkte??.. men jeg syntes altså jeg så noget til iPad som lignede.. men om det er fuldt integreret i lx83 er jeg lidt usikker på... men øverste workaround bruger jeg..
har du musik liggende på en NAS? for så kan du det samme via plugplayer hvis NAS understøtter dnla

edit det kan være du skal starte hmg førend du kan vælge den som airplay afspiller.. ja sorry bliver nødt til at gætte lidt da jeg jo ikke har en lx83 men kun en lx71.. men på min skal jeg starte hmg op på receiveren førend jeg kan streame til den

Redigeret af rhsin - 13-Juni-2011 kl. 11:17
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu