|
|
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
så er der vist kun en mulighed og den hedder vist P..... v10 ![]() |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Jeg håber at pioneer en dag begynder at lave tv igen alt andet ville være
ærgerligt, kunne være fedt hvis de i al hemmelighed er igang med at udvikle et OLED i 50" som har pure mode, men det er nok ønsketænktning ![]() Redigeret af Mr. Pioneer - 08-Juni-2009 kl. 15:11 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Man kan jo håbe panasonic har ansat det samme team. For tror ikke plasma teknologien når meget længere end et kuro tv.
Jeg har da også den samme drøm om et oled pioneer tv. Men det hedder nok panasonic uden på. Men det kan jeg godt leve med |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Det er især ærgerligt at Pioneer måtte lukke tv divisionen efter hvad de
havde præsenterede på sidste års CES med et ultra tyndt tv (lige så tyndt som OLED) og med infinity black level, alle der så det tv på udstillingen tabte underkæben den skærm var vist noget af en revolution. Redigeret af Mr. Pioneer - 08-Juni-2009 kl. 15:42 |
|
![]() |
|
![]() |
Men sort er jo ikke så vigtig er der jo mange som siger. Min i min verden er det alt afgørende for et godt billede sort og god shadow detail. dernæst et støjfrit billede og gode farver. Måske derfor jeg har købt et pioneer ![]() Synes stadig det er synd de stoppede, for de satte jo eliten. |
|
![]() |
|
jenseike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Norway Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Mark my words......... Pioneer kommer tilbake med tv produksjon, den kan jeg banne på at de gjør. Når Pioneer får på plass sin markedsføring og har fått gått igjennom hvorfor de ikke har klart og tjene penger på sin tv produksjon. Når de har funnet en løsning så kommer pioneer tilbake. Pioneer kommer fortsatt til og utføre forskning og utvikling, og jeg er sikker på at de er tilbake innen et par år, og da har de utviklet oled teknologien mye. Pioneer sine ingeniører og teknikere kommer ikke til og gå til panasonic eller andre, men kommer til og fortsette i pioneer med denne utviklingen... Jeg er og sikker på at de kommer med nye plasma tv'r om et par år også...
Selv om de stopper produksjonen, kommer utviklingen til og fortsette :-) Bare vent og se.. :-) Jens Redigeret af jenseike - 10-Juni-2009 kl. 18:18 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det lyder spændende Jens - nu må vi bare vente og se om du får ret - jeg giver en lille én hvis du får ret |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
De må da også kunne se på den nuværende efterspørgsel, at der stadig er kunder til deres plasmaskærme, og havde de dog bare haft en udgave med DVB-C tuner, så havde der også været et Pioneer på vej hjem til mig. Men vi får se... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Skønt med positiv tankegang |
|
![]() |
|
![]() |
Man kan jo bare købe et pan z1 til 55000 kr(4 tommer mere). Så synes jeg snart min 500M var et røverkøb ud over alle grænser.
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Tror ikke der er mange der er uenige med dig ![]() ![]() Ville satme oss selv gerne have et 500M, men 20kg når man er på SU er sku mange penge ![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
jenseike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Sted: Norway Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Jeg er enig, de kommer til og ligge stille ett par år nå, kanskje til den pågående finanskrisen er over.. Jeg er sikker på at de i mellomtiden kommer at jobbe internt i pioneer med utvikling og marketing for å være godt forberedt til den tiden.. Jeg er sikker på at de garantert ikke kommer at selge sine ingeniører ut, men beholde de for det de er hvert..
Ja, så lenge det er en etterspørsel etter pioneer tv'r så vil det være mulig og tjene penger på det. Det er jo her pioneer har gjort en dårlig jobb.. Fakta er at pioneer, til tross for høy priser har solgt enormt mange plasma tv'r - men de har ikke klart og tjene penger.. Det er dette de må se på, og det kommer de til og gjøre sikkert. Jens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |