|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Det er meget sørgeligt. Så bliver Pioneer KRP-500A min første og sidste Pioneer skærm. Jeg havde ellers glædet mig til, at se hvordan deres fremtidige TV-skærme vil blive. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Tja.... der vel ikke andet at sige, end dem der har planlagt køb af et Pioneer TV - få det købt, mens de stadig er til at købe. Det der kan bekymre mig er jo, at Pioneer næsten altid har været foregangs producent af kvalites plasma paneler. En kvalitet som andre producenter prøvede at opnå. Nu bliver konkurrencen og dermed udviklingen af kvalitets plasma panaler måske sat lidt i "bero" |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Det er noget trist nyheder! Jeg er utrolig glad for mit Kuro TV! Hvad med fremtid for andre ”LX” produkter? Kan det her også komme til at gå ud over deres receiver osv. Redigeret af Rob801 - 07-Februar-2009 kl. 07:56 |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Som kommenteret til nyheden:
Hvordan man kan gøre det mest anmelder roste TV, og formentlig også mest solgte high-end TV overhovedet, til en underskudsforretning undrer mig. Der må ligge andre "ulykker" bag.. Der er vel ikke andet for end at håbe, at de kommer til modet igen når krisen begynder at takke af. Ligefør jeg fristes til at købe et 5090H mere, nu hvor Pioneers brilliante skærme er en døende race. |
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
sørgeligt sørgeligt
![]() ![]() |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Problemet er sikkert, at de ikke har solgt nok apparater til at dække produktions- og udviklingsomkostningerne. Jeg mener at have læst, at Pioneer allerede havde røde tal på bundlinien for 2-3 år siden. Så med den igangværende finanskrise er det nødvendigt at skære dér, hvor man taber flest penge, og i stedet koncentrere sig om de områder, hvor der kan tjenes. Derfor er jeg også sikker på, at Pioneer som en fugl Føniks vil begynde med TV-produktion igen, når krisen engang er ovre. |
|
![]() |
|
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Alle de producenter, der ikke forstår at tilpasse sig markedet, vil dø.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Hele verden bløder. |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Fuck den finanskrise Mvh. Torben |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Det har du jo ret i når folk ikke vil købe kvalitet mere, hvis 98% af alle tv koster under 12 tkr. hænger det jo ikke sammen for high end producenterne. Se bare b&o og nu lukker Pioneer ned for det mest komplicerede produkt at producere. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Guld80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Greve, Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Så vidt jeg kan forstå er det kun deres plasma production der forsvinder, de vil stadig pumpe nye LCD modeller ud i samarbejde med Sharp, og deres LCd modeller for de sikkert de fleste af deres features fra plasma modellerne.
Men jeg vil sandsynligvis foretrække et Panasonic plasma, end de kommende Pioneer LCD, også selvom de skulle fikset sort-niveau med LED. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |