recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pioneer vsx-832
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pioneer vsx-832

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klaus.Walter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Maj-2019
Sted: mamd
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Walter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: pioneer vsx-832
    Sendt: 14-Maj-2019 kl. 15:56
Jeg har denne surroundreciever men jeg kan ikke få den til at gemme de manuelle EQ indstillinger, så den starter med samme indstillinger når den har været slukke eller på stand by. Hver gang jeg tænder den, starter EQ indstillingerne flat, og jeg ska indlæse mine gemte indstillinger påny. Er der nogen der har et tip her? Jeg kan ikke umiddelbart læse mig til det i manualen.

VH

Klaus
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2019 kl. 23:37
Hmm. Så vidt jeg ved er der ingen "save" mulighed at glemme, så den burde jo gemme det automatisk. Du siger du skal "indlæse" dem, hvordan gør du det? Eller mente du indstille?
Prøv for sjov at ændre EQ på alle presets (1-3), og se om det gør nogen forskel.

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Klaus.Walter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Maj-2019
Sted: mamd
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Walter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2019 kl. 11:22
Hej Jacob

Når jeg har indstillet EQ manuelt kan jeg gemme den ved at trykke save. Når jeg så tænder recieveren igen næste gang, står EQ flat/neutral og jeg kan trykke load og få det frem jeg gemte sidst. Det jeg godt kunne tænke mig, er at den starter EQ på den indstilling den havde, så jeg ikke skal ind og loade indstillingerne hver gang recieveren har været slukket, eller på stand by. Jeg har prøvet at ændre presets, men det ændre desværre ikke noget ...
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2019 kl. 12:10
Formoder indstilling gemmes for hvert input, kan fejlen ligge der?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Klaus.Walter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Maj-2019
Sted: mamd
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Walter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2019 kl. 18:58
Næppe. Jeg har kun et enkelt indput, ATV.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu