|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 13-November-2005 kl. 01:53 |
|||||||||
Ikke såvidt jeg ved. Picture-In-Picture på de små Samsung modeller er vist begrænset til at være dens egen tuner vist sammen med billedet fra en PC (tilsluttet VGA indgangen). /Lars |
||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||
![]() |
||||||||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|||||||||
|
||||||||||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||||||
Surf og se fjernsyn samtidig Kilde: Samsung Så nej, det er desværre ikke muligt at se 2 TV-kanaler samtidig. Altså med mindre du bruger en PC med et TV-tuner kort som kilde nr. 2. /Lars |
||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||||||
![]() |
||||||||||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|||||||||
Jeg må sige at det du beskriver er sådan jeg gør på mit Sony tv med een tuner. PIP billedet får sit signal fra Scart stikket via videoen. Så hvis dit tv kan splitte skærmen i to, burde det kunne lade sig gøre at vise et tv signal i det ene del billede via den indbyggere tuner, og et andet tv signal i det andet via optagerens tuner.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||
Jamen, det kan det som nævnt ikke. Samsung LCD-modellerne kan kun lave PIP med TV+PC - og intet andet. /Lars |
||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||||||
![]() |
||||||||||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|||||||||
I følge manualen skulle TV+HDMI også være en mulighed, men da jeg ikke har HDMI endnu, så kan jeg ikke teste det.
|
||||||||||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||||||||||
![]() |
||||||||||
handstand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|||||||||
Hej igen, Samsung har ændret formuleringen på deres website på M-serien, hvilket selvfølgelig ikke gør det nemmere at blive endelig klog på. Ifølge det tyske website har de tidligere anvendt følgende formulering, hvilket stadig gør sig gældende på R-serien:
Herefter beskrives 3 typer af PiP muligheder:
Sidstnævnte er jo det mest interessante eksempel ift vores debat her, fordi det omfatter et tv-billede vist af en anden tuner, fx tuneren i en DVD/HDD recorder. Dermed kan skærmen opdeles i 2 x 4:3, eller med et billede der er ca 1/8 del af skærmen til Kilde nr 2. Grunden til at jeg finder det interessant er fx muligheden for at se ttv på én kanal, mens jeg følger den anden kanal, eller hvis man gerne vil følge en udsendelse når den starter, kan dette følges i det lille vindue, osv osv. Læs alle detaljerne samt se billeder om PiP muligheder og øvrige specs hos SAMSUNG Det skal dog nævnes at dette link er til deres gamle model (LE40R51), men i andre tråde kan man læse at M serien er spydspids og forbedring af R serien. Derfor kan jeg ikke forestille mig at de indskrænker PiP i den nyeste generation. Jeg tolker stadig mine oplysninger således at hvis en DVD/HDD optager indeholder en tuner, kan jeg bruge denne til at se 2 tv udsendelser samtidig, UDEN brug af en PC. Mvh Søren |
||||||||||
Handstand
|
||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |