|
Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V |
Besvar | Side <12345 24> |
Forfatter | |||
kimols
Guld medlem Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hey Kampus. Ja det var det tv du købte af Hother dengang ik ?? Det var ski osse en ordentlig omgang at gå igennem. Og det er osse lidt det jeg frygter, at det næste bliver værre en det jeg har nu😳. Derfor har jeg det svært med at tænke den tanke. Meen blir nok nød til at tage chancen og håbe på det blir bedre. 😉
|
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
kimols
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hey. Ja det har du ret i. Det er nok processen oven i hovedet der er det værste, men taget i betragtning af de oplevelser igennem mange år med elektronikken, ja så har jeg især en grund til at reagere som jeg jo gør. En del reps og ombytninger og diverse timer med opsætning og nedtagning har sat sine spor, hehe. 🙂
|
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er interesseret i at få din dokumentation for forskellen på Samsung og øvrige producenter omkring fejl i forbindelse med pixel. Jeg forestiller mig at man retter sig efter nedennævnte iso: https://en.m.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo Kim, det var det TV jeg købte af Hother. 14 dg efter jeg havde fået det kom den lysende røde pixel, og heldigvis var det inden for 2 års garanti som Pioneer gav. Det var ikke nogen behagelig oplevelse, men 14 dg efter var det altså glemt. Og så havde jeg et fejlfrit TV i 6 år. |
|||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ha ha... det er jo fordelen ved at købe brugt tv af Hother... garantien når aldrig at udløbe inden han sælger
|
|||
Ning
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gider jeg ærlig talt ikke at dokumentere. Prøv at gå flatpanels og søg efter Samsung og pixelfejl. Og selv her på siden har det været oppe flere gange, hvordan Samsung snylter deres kunder med pixelfejl. Der er endda en alenlang tråd her under TV i forum, som omhandler emnet (igen Samsung), |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak. Når producenterne får opbygget en iso-norm, så er det en indbyrdes enighed om at behandle kunder ud fra denne. Så her vil man finde pixelskader der både dækkes eller afvises og uanset fabrikat. Dette gør narturligvis ikke altid kunder tilfredse. |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
xzioN
Super bruger Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man sælger da ikke et Pioneer krp model inden for garantien, medmindre man ville ha haft et væsentlig dårligere billede dengang
|
|||
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108" Sony OLED A1 77” Pioneer krp-600m kuro SVS prime satellite speakers 5.0 SVS PB-2000 Sub Pioneer VSX-LX 50 Canon 7D Canon 70-300 L objektiv Canon 50mm F1.4 |
|||
kimols
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hey er der nogen der ved hvordan reparatøren skifter panelet i min E7V ? Det er jo limet på en glasplade? De sku komme på Mandag og skifte mit panel😏
|
|||
Mvh KimOlsen
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
- så er det vel nyt panel med glasplade . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
kimols
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det tænkte jeg osse på. De ka ski da ikke tage panelet af glasplade vel ??
|
|||
Mvh KimOlsen
|||
kimols
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja så blev panelet skiftet i Torsdags hos mig selv på spisebordet. Hehe. Cool nok. Pixel fejl udbedret👍 Men men , nu har jeg fået lodrette streger på panelet som ses ( især en der er lidt bred) ikke konstant, men især på lyse baggrunde og ældre udsendelser😏. Kontaktet LG og sag på ny oprettet. Men kun i et par timer , for så at blive annulleret af værkstedet , der fortæller mig at det kaldes BANDING og det findes på store LCD og OLED tv, og det må jeg leve med👊 Flot flot en fejl udbedret , men får så ny fejl som bare er ærgeligt. Fuck jeg er pist. 😏
|
|||
Mvh KimOlsen
|||
Besvar | Side <12345 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |