|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
hvad hvis man vil bruge den til HTPC? Altså vise digitale billeder og evt. bruge en browser lidt? |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Så bevæger du dig i en gråzone... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Jeg køre 1280*720 på mit PV60, det står glimerne, men der mangler lidt af billed(overscan regner jeg med) det er utroligt flot når jeg ser HD på det, jeg har lige hentet Contact 1080i DD5.1 OAR 10.67 GB WOW, den opløsning jeg burde sende til det er nok 1360 * 768, men det understøtter PV60 ikke via. HDMI Jeg prøvet at køre Philips HD Demo (Air Show) - 2 mins - 1080-2ch.ts på P4 3GHZ 1 GB ram og et ATI 9550, det kørte dårligt. PS. jeg har lige installeret Vista Beta 2, det ser ud til at den køre 1024 * 768 i 16/9. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |