|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ikke nødvendigvis... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Der er i al fald meget delte meninger herom. Tror måske bare mange "lytter" mere end de kigger, når de skal finde et nyt fladskærms TV. Bundlinien er, Plasma eller LCD - brug øjnene og helst dine egne :-)
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Det er der mange der siger, men jeg savner i meget kraftig grad begrundelsen for at det skulle være sådan? |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Det er fuldkomment rigtigt! Men "vi" (dvs. sælgere generelt) gør det nu heller ikke altid nemmere for folk, da "vi" godt kan lide at snakke mere end at vise! Når flertallet af "os" så snakker ud fra hvad man på samme måde som kunderne har lyttet eller tænkt sig frem til, i stedet for hvad man har kigget sig frem til, så er det ikke nemt for en kunde at lytte sig til hvad der er bedst... (okay, dén er der vist ikke andre end mig selv der fatter pointen i?) |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
He He - Jo jeg fangede den også
![]() |
|
![]() |
|
Tomgun ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Otto - nu er jeg selv sælger af teknisk udstyr, omend af den mekaniske slags - og jo jeg forstod den godt. En teknisk begrundelse kommer du til at savne fra mig, det er kun summen af de udsagn jeg har læst! Jeg nævner det fordi mange glemmer deres nuværende/fremtidige signalkilde - hvor det i hvertfald i mit eget tilfælde krævede ekstra udstyr for at få LCDen til at spille. Jeg kan i øvrigt godt sympatisere med Anders holdning, nemlig at man også skal huske at se - det er i sidste ende ens eget visuelle indtryk der bør gøre udslaget. Lidt som med vin. Man kan være vinkyper (Otto) og give en kompetent og faglig anbefaling - det nytter bare ikke noget hvis kunden ikke kan lide smagen. Tommy |
|
Ad astra per aspera
|
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Har også sat ca.25.000 af til nyt tv og har set på de fleste Lcd modeller og må bare konstatere, at de stadig ikke kan vise fodbold ordenligt, så turen går snart til TP for at kigge deres plasma og se hvordan de har det med fodbold og skal også lige tjekke med genskin fra skærmen ( er de meget sårbare for solskin )? så nu får de chancen for at vise hvad de kan. Hvis ikke kan jeg sagtens vente for godt nok viser nogle af de Lcd skærme jeg har set lidt bedre billede ved film end mit gamle tv men det er ikke meget og sort er visse steder grå.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
hd-fan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
hej. jeg ville gå efter LCD vist jeg var dig. du kan få nogle gode fra samsung i 40" |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12348 |
![]() |
Hvorfor mener du han bør gå efter et LCD TV? Hvis han vil se fodbold
lyder det da ikke optimalt, for ikke at nævne alle de andre mindre gode
ting ved teknologien...
|
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Jeg har valgt Pioneer 43" plasma |
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Er det nogen der hørt om forkerte farver på plasma ved brug af HDMI? Fandt dette på et svenskt forum www.dvdforum.nu/forum/index.asp?action=shth&thread=13975 8&forum=10#new Leif |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Et godt bud på et rigtigt godt 40" fjernsyn der er værd at kigge efter er JVC LT-40S70 - med Dynapix HD for behandling af HD-signaler, MaxxBass for bedre lyd, supergod billedkvalitet, 2 HDMI tilslutninger... - og så måler det ifølge JVC kataloget 1000 mm i bredden!! Og det kan fås i tre forskellige farvevarianter - helsort, helsølv eller den enormt flotte sølv + sort.
Redigeret af Thorvald - 06-Oktober-2006 kl. 21:03 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |