recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Play.com tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlay.com tilbud

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 16:20
Det må du kunne forvente når poster på den måde. Lyder jo som opfordring den måde du skriver på.

Jeg er da selv røget i toldfælden før, og betaler det som skal betales. Temmelig sure penge
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 18:38
Jeg opfordrer som sådan ikke til noget. Jeg siger bare at hvis man frygter told kan man komme uden om det... Jeg synes det er fuldkommen absurd at skulle betale 160,- i gebyr for at fortolde 20-30 kr. Efter min mening burde man sætte bagatelgrænsen således at gebyret ikke kan blive højere end toldopkrævningen. Det her er så min måde at protestere.
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 19:47
Hej mbw2001,det er så ikke helt fair overfor play,at de skal være en del af din protest mod gebyr,det er jo ikke dem du skal vende dit protest i mod,men nok mere mod post dk og told og skat,men du vil gerne ha billige vare,du ved hvad risikoen er,så lad dog være med at bestille vare,som har noget med com at gøre,vælg et andet sted,hvor risikoen er minnimal,det var bare min mening.Wink
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 20:24
Jeg har brugt ca 5.000,- hos Play. Den enkelte BD de har betalt dobbelt fragt for overlever de nok.
De skriver dog at de ikke returnerer fragt. Undrede mig lidt over hvad det var de ikke returnerede siden fragt er gratis med Play, men undersøgte aldrig om de havde trukket noget fra i det beløb de returnerede.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Det er vel ikke så svært, bare hold sig under 1150kr alt i alt, så er der kun moms og fortoldningsgebyr på. Evt bestil over 2 omgange hvis fragten ikke æder besparelsen.

Toldsatser kan ses her http://www.toldpriser.dk/toldsatser

Jo, men der kommer moms og Post Danmarks gebyr på hvis du blot er oppe på 80 kr. Så vil varen koste 260 kr.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 07:38
Ja, 80 kr er bagatelgrænsen som slipper for told og toldgebyr
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Synes bestemt ikke godt om jeres fremgangsmåde. Det er sgu' ikke underligt at de bliver ved med at hæve prisen for toldbehandling hvis de skal spilde tid og penge på jeres fremgangsmåde.Angry

Tag det dog som mandfolk og betal når i bliver snuppet, det andet er skide ascocialt.

Hvem jeres?
Mvh. Allan
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af Cami Cami skrev:

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Synes bestemt ikke godt om jeres fremgangsmåde. Det er sgu' ikke underligt at de bliver ved med at hæve prisen for toldbehandling hvis de skal spilde tid og penge på jeres fremgangsmåde.Angry

Tag det dog som mandfolk og betal når i bliver snuppet, det andet er skide ascocialt.

Hvem jeres?

Dem der bruger den eller synes det er en god idé.

Men hvis det falder dig for brystet så erstat "jeres" med "denne".
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af mbw2001 mbw2001 skrev:

Jeg opfordrer som sådan ikke til noget. Jeg siger bare at hvis man frygter told kan man komme uden om det... Jeg synes det er fuldkommen absurd at skulle betale 160,- i gebyr for at fortolde 20-30 kr. Efter min mening burde man sætte bagatelgrænsen således at gebyret ikke kan blive højere end toldopkrævningen. Det her er så min måde at protestere.

Fedt at Play.com skal lide under din protest mod det danske told og gebyr system Clap

(fornem en anelse ironi)

Claus
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 11:51
Fuck hvor er det trættende at høre folk som udelukkende skal pudse deres egen glorie... Kom nu videre i jeres liv.
Har fjernet underretning så drop moralprædikerne. Jeg læser dem ikke alligevel..
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-April-2006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 11:59
Det er helt i orden, at skulle betale Told & Moms.

Men det er grotesk, at Pest.dk tager sig godt betalt med et importgebyr på Kr. 160.- for selve fortoldningen samt moms oveni.  Det er fuldstændigt absurd.  Men okay, det er da et fedt koncept at tjene (stjæle) ens penge på.

Tænk hvis man pludselig en dag skulle til, at betale et gebyr på Kr. 160.-  for, at kassedamen scanner ens vare i supermarkedet.    Eller betale et gebyr på Kr. 160.- for, at få lavet et gavekort i en butik. Det ville være totalt absurd, ikke sandt?  Men det er fatisk dét Pest.dk gør med deres importgebyr. Angry
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 12:08
Supermarket tjener penge på deres vare.... posten skal vel ikke ordne papirerne gratis?
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu