recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)
    Sendt: 26-Juli-2015 kl. 12:13
Hej

Jeg har yousee tv abonnement og YouSee Bredbånd, og har adgang til film i deres Yousee Play univers.

Når jeg logger ind på Yousee Play på min tablet, får jeg fint adgang til film under mit abonnement, og kan afspille valgte film uden problemer.

Når jeg logger ind på YouSee app'en på et Samsung TV (2014 model) kan jeg logge ind i app'en. Jeg kan vise film. Jeg kan filtrere på film til leje og film jeg har adgang til.

Men når jeg så på Samsung TV'et vælger en film om jeg a) har adgang til og som b) afspiller fint på min tablet, så er afspilningsknappen i Samsung app'en grånet ud, og jeg kan ikke starte filmen.

Fjernsynet er forbundet via indbygget trådløst wifi. Og det er tablet'en (der virker) også. 

Alt ser ud til at virke, pånær afspilningsknappen i tv-app'en. Det kunne være en indholdsadgangsting, men det tror jeg ikke. Dels fordi jeg har adgang - testet via tablet app'en - dels fordi Yousee selv skriver de giver besked hvis man ikke har adgang.

- Er der nogen der har oplevet dette eller har et bud på en løsning?

Hilsen
Jens
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu