|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
andershal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Den er til salg her... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47301& PN=1
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
ja, ok, det var din formulering "en gang" som fik det til at lyde utrolig meget i datid.. og nu du sælger, prøvede du den med en almindelig antenne, for der stilles jo ikke stor krav til DVB-T, så antenneforenings ønsket er måske unødvendigt
|
|
![]() |
|
longlife ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Har lige fået min Play-TV boks ind af døren her til morgen sendt fra Amazon UK. En lille anmeldelse følger når jeg har fået sat den til og testet lidt. Betalte ca. 70 Pund inkl. fragt.
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Der er forskel på: "Jeg har engang købt PlayTV" ...og: "Jeg har købt en gang PlayTV" |
|
![]() |
|
longlife ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Så er Play-TV blevet sat til. Ingen problemer med installation af software og hardware. Fandt alle 5 DVB-T kanaler uden problemer. Visning af undertekster virker fint med Live-TV, men ved optagelse af et program bliver de ikke vist ved afspilning. EPG'en viser også alle klokkeslæt som GMT, d.v.s. 2 timer bagud. Måske skal der nørdes lidt mere med opsætningen. Men man skal selvfølgelig huske at produktet ikke er officielt releaset til skandinavien. Men ellers et generelt Positivt indtryk af produktet. Brugerfladen er rigtig lækker. Og mit Pio 428XD viser 1080p input fra PS3'eren, d.v.s. den laver faktisk en form for opskalering af DVB-T signalet. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Det var sgu da godt at høre... Så er der nok mulighed for at PlayTV alligevel bliver udbredt før Sony selv går igang..
Det er da en af de få DVB-T baserede PVR løsninger som folk kan finde idag. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Men.. er den ikke ret overflødig? Jeg mener det er jo kun DR1, DR2 og TV2 der er interessant i den sammenhæng og hvor tit er det lige de sender noget man gider optage? Næh giv mig Discovery m.fl. og jeg køber fluks en Play TV. |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet en workaround på de manglende undertekster i optagede programmer. Sæt afspilningen i gang, vælg undertekster og slå dem fra, lad afspilningen fortsætte et øjeblik, og gå derefter ind og slå dem til igen. Vupti, så virker det! D.v.s. helt klart en bug i Play-TV softwaren, der forhåbentlig bliver rettet inden længe. Jeg tester videre og vender tilbage med flere indtryk. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er der jo nogen som modtager Tysk TV. |
|
![]() |
|
![]() |
Perfekt.. så er dagen for danskere som køber boksen jo reddet..
|
|
![]() |
|
stonefree ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg er lidt nysgerrig på om timeren kræver at PS3'en står tændt - altså rigtig
tændt ikke i standby? |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan den godt. "The Remote Play feature has the ability to 'wake up' the PlayStation 3 from stand-by mode, allowing the user the ability to watch live TV " |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |