|
Playstation 3 PlayTV |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
MUF722
Junior bruger Oprettet: 27-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Sendt: 21-September-2008 kl. 20:56 | |
Købte playtv i Frankrig (launchdate 10 sep). Kvaliteten er som forventet ved streaming tv. Da der streames indhold fra egen ps3 undgås den stopklods som man har når der forsøges streaming fra udenlandsk IP adresse som fra dr.dk. Boxer derimod bliver et problem, hvis ikke Sony laver en playtv boks til det skandinaviske marked med CA modul. (næppe) Freeview kanalerne rører boxer formodenlig ikke ved Redigeret af MUF722 - 21-September-2008 kl. 21:03 |
||
Flemming
|
||
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Sendt: 21-September-2008 kl. 23:15 | |
Er der nogen, der ved hvilket format, der optages i? Det
skulle vel aldrig være .ts, som f.eks. DVBViewer og MediaPortal bruger? Eller har Sony lavet sit eget proprietære format? Det kunne jo være interessant om PS3'en så kan afspille denne .ts fil med undertekster med samme trick som beskrevet tidligere i denne tråd: http: //www.badsted.dk/dvb/Threshold.ts Med venlig hilsen Henrik Badsted Redigeret af Badsted - 21-September-2008 kl. 23:15 |
||
TSerup
Ny bruger Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 22-September-2008 kl. 20:41 | |
Er der nogen der ved om den tyske eller engelske PLAY TV, kan vise menuen på dansk
|
||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 23-September-2008 kl. 12:17 | |
det bør den, og jeg mener også det står i toppen af denne tråd?
|
||
bruger udmeldt 5
Sendt: 23-September-2008 kl. 12:21 | |
så ikke lige dit indlæg.. men vi kan vist blive enige om at begge formuleringer ikke lyder korrekt i forbindelse med indlægget. |
||
longlife
Ny bruger Oprettet: 18-September-2007 Status: Offline Point: 17 |
Sendt: 23-September-2008 kl. 12:27 | |
Jeg købte min Play-TV på Amazon i UK, og kan bekræftige at ALLE tekster og menuer i Play-TV er på dansk. Tak for det Sony. Filformatet der optages i er .m2ts Sjovt nok kan PS3'eren ikke afspille filerne når man kopierer dem ud i system-menuen (Hvilket er nødvendigt for at kopiere dem til et ekstern medie). Er der nogen der har samme problem med EPG'en, at den viser tiden som GMT? Timeroptagelser virker forresten fremragende. PS3'en tænder - optager og slukker som den skal. |
||
andershal
Ny bruger Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 23-September-2008 kl. 12:39 | |
Gaab - let it go! Men den er stadig til salg - billigere end det kan erhverves nogen andre steder |
||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Sendt: 23-September-2008 kl. 19:26 | |
Nu ved jeg ikke, hvor meget vi skal blive ved med at tvære rundt i det, men du fangede åbenbart ikke, hvad jeg forsøgte at forklare dig: "En gang" er cirka det samme som "En portion". "Jeg har bestilt en gang spaghetti." "Jeg har bestilt en portion spaghetti." Manden skrev, at han havde købt en portion PlayTV. Nej, vi ved godt, at PlayTV ikke købes i portioner. Ja, vi ved også godt, at han selv ved, at PlayTV ikke købes i portioner. Det kaldes humor, men det virker ikke på alle. |
||
bruger udmeldt 5
Sendt: 23-September-2008 kl. 21:45 | |
|
||
Jorgen Lykke
Ny bruger Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Sendt: 23-September-2008 kl. 22:23 | |
Jeg har kigget i manualen på www.playstation.dk og kan se at PLAY kun understøtter MPEG2?
Stod der ikke et andet sted på denne tråd at den understøttede MPEG4. Så er vi jo lige vidt hvis vi skal handle en ny optager igen om et år? |
||
bruger udmeldt 5
Sendt: 23-September-2008 kl. 22:31 | |
Kan du smide en link?
Den er ikke på den playstation.dk jeg er inde på.. nu sælges produktet jo ikke i DK, så nok derfor ingen dansk beskrivelse? men jeg mener altså ikke det er korrekt, i danmark er signalerne i MPEG2, ja.. dog er boksen lavet til MPEG4 h.264 dekodning så det skal du nok også regne med.. |
||
Jorgen Lykke
Ny bruger Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Sendt: 24-September-2008 kl. 07:50 | |
Hvis du kilkker videre til PS3 --> hardware.
Så dukker en manual til PLAY op. |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |