recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation 4: THIEF til next-gen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation 4: THIEF til next-gen

Besvar Besvar Side  <1 1213141516 17>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:30
Jeg kan bare ikke finde ud af wtf Drive Club er. Det var en virkelig underlig præsentation af det spil. Mit bud ville være et bilspil hvor du kan melde dig ind i en blub (clan) også køre for dem, men hvorfor fuck viste de ikke lidt mere.. gameplay? I stedet fik jeg at se hvordan man åbner en bildør. 

Selvom platform spil og lignende interesserer mig, lignede knack lort.Det mindede om et spil der var baseret på en pixar-film.  Jeg tror ikke at det er meget andet end et launch spil. Forhåbentlig er det ikke Sonys nye forsøg på en ny maskot.Clown
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:41
Det her er faktisk ikke helt tosset 

og jeg giver ham fuldstændigt ret. Showet var "godt", men ikke fantastisk.  Killzone og InFamous er altid rart, men i sidste ende noget vi kender til. 

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:03
En gennemgang af spillene vist i går samt et interview med senior producer af Watch Dogs. Helt sikkert interessantSmile

Redigeret af SteffenD89 - 21-Februar-2013 kl. 15:09
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg tror at Sony skal gøre følgende for at være konkurrencedygtige
  1. Undlade at implementere alle de unødige services vi ser på moderne TV. Lad det for guds skyld være en spillekonsol først.. lad vær med at lave youtube-aps eller lign

lige nøjaftig det punkt er jeg helt og aldeles uenig i, ps3'eren brillierer i og være en af de få platforme hvor du idag kan få alle film/tv streaming tjenester via, så det ville jeg som minimum håbe den nye også kan.

den skal kunne andet end spil ellers dør den...før den starter.

strømforbruget i den bliver også en afgørende faktor for om den kommer ind hjemme hos os.

jeg har en af de første ps3 modeller som pt samler støv da jeg får dårlige nerver af dets strømforbrug :)
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:14
FYI: Den demo der blev vist af Watch Dog, var ikke fra PS4 versionen men PC:

"Ubisoft has confirmed that Watch Dogs gameplay footage that was shown at Playstation Meeting 2013 was not running on Playstation 4 (PS4), but instead on a PC with close to PS4 specification."
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 18:29

Jeg forstår SLET IKKE folk, der bogstaveligt talt er bange for strømforbrug på konsoller, fjernsyn osv. Hvis dét er den afgørende faktor, så er ens økonomi da ikke eksisterende, og jeg har svært ved at forestille mig, at nogen i de skandinaviske lande har så ondt i økonomien, at et par hundrede ekstra om året er nok til at holde sig væk fra f.eks. en spillekonsol.

BORING!
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 20:28
Med de hardware spec. må vi vel gå ud fra, at PS4 mindst bruger lige så meget strøm som en "gamer PC"?

KZ4 ser godt nok vildt ud. Jeg så ikke selve eventet, men hvis det hele er in-game grafik, så bliver det fantastisk at se på! Tænk hvad Naughty Dog kan presse ud af en PS4.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 21:51
ShopTo har lige sendt mig en mail med en pris på 400 pund (med prisgaranti). Ikke dårligt, selvom det betyder 500 pund i DK, så jeg bestiller nok fra UK. Fuck det. 

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 22:14
Hermed KZ4 demoen i ordentlig kvali:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lUjQ4DJXLzw

Og ja Ukke, det er sådan, det ser ud, men synes også de tidligere titler er rigtig flotte!

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 22:43
Jeg må være ærlig og sige at jeg er lidt træt af Killzone. Men det nye spil ser sprødt ud! Desuden er det også et launch titel så det kommer helt sikkert med i indkøbskurven, når det er tid til at bestille. Så håber jeg bare at InFamous også er launch titel. Watch Dogs udkommer i samme tidsperiode og forhåbentlig kommer Star Wars 1313 også. Så det bliver vildtCool

For dem af jer der er interesseret, så kommer The Witcher 3 også til PS4.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg må være ærlig og sige at jeg er lidt træt af Killzone. Men det nye spil ser sprødt ud! Desuden er det også et launch titel så det kommer helt sikkert med i indkøbskurven, når det er tid til at bestille. Så håber jeg bare at InFamous også er launch titel. Watch Dogs udkommer i samme tidsperiode og forhåbentlig kommer Star Wars 1313 også. Så det bliver vildtCool

Hmm...singeplayer-delen er nok ikke helt så nyskabende og historien halter (og er meget cliché), men gameplayet og mekanikken er stadig solidt. Jeg hiver stadig KZ3 frem, når jeg vil spille multiplayer. Det holder stadig IMO.

Redigeret af Ukke - 21-Februar-2013 kl. 23:07
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 23:13
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Hmm...singeplayer-delen er nok ikke helt så nyskabende og historien halter (og er meget cliché), men gameplayet og mekanikken er stadig solidt. Jeg hiver stadig KZ3 frem, når jeg vil spille multiplayer. Det holder stadig IMO.

det er korrekt. Jeg frygter også lidt at det bliver mere af det samme, men nu må vi se. Med KZ:Mercenaries går de en lidt anden rute, så det kan jo være at der sker lidt.

Hvis ikke andet er det interessant at  Helghasts er tilbage på VektaTongue
Til top

Besvar Besvar Side  <1 1213141516 17>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu