|
Playstation 4: THIEF til next-gen |
Besvar | Side <1 1213141516 17> |
Forfatter | ||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan bare ikke finde ud af wtf Drive Club er. Det var en virkelig underlig præsentation af det spil. Mit bud ville være et bilspil hvor du kan melde dig ind i en blub (clan) også køre for dem, men hvorfor fuck viste de ikke lidt mere.. gameplay? I stedet fik jeg at se hvordan man åbner en bildør.
Selvom platform spil og lignende interesserer mig, lignede knack lort.Det mindede om et spil der var baseret på en pixar-film. Jeg tror ikke at det er meget andet end et launch spil. Forhåbentlig er det ikke Sonys nye forsøg på en ny maskot.
|
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det her er faktisk ikke helt tosset
og jeg giver ham fuldstændigt ret. Showet var "godt", men ikke fantastisk. Killzone og InFamous er altid rart, men i sidste ende noget vi kender til. |
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
En gennemgang af spillene vist i går samt et interview med senior producer af Watch Dogs. Helt sikkert interessant
Redigeret af SteffenD89 - 21-Februar-2013 kl. 15:09 |
||
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
lige nøjaftig det punkt er jeg helt og aldeles uenig i, ps3'eren brillierer i og være en af de få platforme hvor du idag kan få alle film/tv streaming tjenester via, så det ville jeg som minimum håbe den nye også kan. den skal kunne andet end spil ellers dør den...før den starter. strømforbruget i den bliver også en afgørende faktor for om den kommer ind hjemme hos os. jeg har en af de første ps3 modeller som pt samler støv da jeg får dårlige nerver af dets strømforbrug :)
|
||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
FYI: Den demo der blev vist af Watch Dog, var ikke fra PS4 versionen men PC:
"Ubisoft has confirmed that Watch Dogs gameplay footage that was shown at Playstation Meeting 2013 was not running on Playstation 4 (PS4), but instead on a PC with close to PS4 specification." |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forstår SLET IKKE folk, der bogstaveligt talt er bange for strømforbrug på konsoller, fjernsyn osv. Hvis dét er den afgørende faktor, så er ens økonomi da ikke eksisterende, og jeg har svært ved at forestille mig, at nogen i de skandinaviske lande har så ondt i økonomien, at et par hundrede ekstra om året er nok til at holde sig væk fra f.eks. en spillekonsol. |
||
BORING! |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med de hardware spec. må vi vel gå ud fra, at PS4 mindst bruger lige så meget strøm som en "gamer PC"?
KZ4 ser godt nok vildt ud. Jeg så ikke selve eventet, men hvis det hele er in-game grafik, så bliver det fantastisk at se på! Tænk hvad Naughty Dog kan presse ud af en PS4.
|
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
ShopTo har lige sendt mig en mail med en pris på 400 pund (med prisgaranti). Ikke dårligt, selvom det betyder 500 pund i DK, så jeg bestiller nok fra UK. Fuck det.
|
||
BORING! |
||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hermed KZ4 demoen i ordentlig kvali:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lUjQ4DJXLzw Og ja Ukke, det er sådan, det ser ud, men synes også de tidligere titler er rigtig flotte! |
||
BORING! |
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må være ærlig og sige at jeg er lidt træt af Killzone. Men det nye spil ser sprødt ud! Desuden er det også et launch titel så det kommer helt sikkert med i indkøbskurven, når det er tid til at bestille. Så håber jeg bare at InFamous også er launch titel. Watch Dogs udkommer i samme tidsperiode og forhåbentlig kommer Star Wars 1313 også. Så det bliver vildt
For dem af jer der er interesseret, så kommer The Witcher 3 også til PS4.
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm...singeplayer-delen er nok ikke helt så nyskabende og historien halter (og er meget cliché), men gameplayet og mekanikken er stadig solidt. Jeg hiver stadig KZ3 frem, når jeg vil spille multiplayer. Det holder stadig IMO. Redigeret af Ukke - 21-Februar-2013 kl. 23:07 |
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er korrekt. Jeg frygter også lidt at det bliver mere af det samme, men nu må vi se. Med KZ:Mercenaries går de en lidt anden rute, så det kan jo være at der sker lidt. Hvis ikke andet er det interessant at Helghasts er tilbage på Vekta
|
||
Besvar | Side <1 1213141516 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |