|
Playstation 4: THIEF til next-gen |
Besvar | Side <1 1213141516 17> |
Forfatter | |
Wuffer
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er rigtig meget tilfreds med deres controller, men kan se en ide i, at tilbyde to størrelser.
Håber de bibeholder Blu-Ray drevet. Udover at det gør maskinen til et bedre mediecenter, så er jeg personligt rigtig glad for den store konkurrence på spilpriserne. De priser Microsoft og Sony holder sig på deres respektive online shops er væsentlige højere.
|
|
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et Blu-Ray drev koster ikke i nærheden af det samme som det gjorde dengang. Det kommer ikke til at have samme indflydelse. Jeg tror heller ikke helt markedet er klar til helt at gå over til digital download endnu, så et drev slipper man nok ikke helt for :)
|
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kommer næppe med et nyt format og 500GB HDD er nok standard. Deres PS Store har eksploderet siden PS3 udkom i 2006. Så ja, jeg foretrækker også bare at have mine spil på konsollen :) |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Playstation 3 kostede ca. 5000kr på udgivelse. Hvis man googler lidt rundt finder man det samme og det passer også fint at den kostede $600 hvilket på forunderlig vis altid resulterer i 600 euro, hvilket passer med omkring 4500kr.
Så ja, 3500-4000kr er nok meget reastisk. Nok nærmere 3500kr for en skrabet version og 4000kr(+?) for en premium. @Allan M : Hvis konsollen udkommer til efteråret/mod jul harmonerer det nok med andre third party udgivelser som f.eks. Call of Duty og evt. Star Wars 1313. Desuden er jeg sikker på at Sony har nogle titler parat til os. Jeg skrev det her i min første besked: Mht spil tror jeg at Sony har en masse godt i ærmerne. Hvis man tænker lidt over det har Sony en masse udviklere som v ikke ved hvad laver, som f.eks.: Santa Monica team 2 Naughty Dog team 2 Media Molecule team 2 Suckerpunch Guarilla Games Polyphony Og sikkert flere. Der er altså lagt i ovnen til en masse fede spil og forhåbentlig ikke alt for langt ude i fremtiden. Suckerpunch har f.eks. ikke lavet noget nyt siden InFamous 2 juni 2011, Gran Turismo 5 er tilbage fra november 2010 og som jeg kan forstå var det spil lavet med "next gen" i baghovedet så udviklerne har nemmere ved at lave et GT6. Media Molecule udgav LBP2 i januar 2011, samme med Killzone 3 osv. Med andre ord er der flere af udviklerne der ikke har udgivet noget siden 2011 hvilket giver dem tid til at udgive i 2013 og nogen, som f.eks. GT6 engang i 2014. Så mon ikke at E3 bliver spændende i år? Forhåbentlig ser vi dog noget lidt mere spændende end hvad 2006 tilbød os; Resistance, Uncharted og Motorstom. |
|
andershede
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
De skal spare pengene på drev. Om få år vil næsten ingen spil eller film findes på fysiske medier eller det vil i hvert fald være sekundært i forhold til download/streaming.
Det var bluraydrevet der gjorde ps3 så ekstrem dyr i mange år. Den fejl kan de undgå nu. Jeg vil til hver en tId foretrække spil på harddisk i stEdet for at jonglere med skiver. Besparelsen i produktionsomkotninger/distributionsomkostninger er også værd at tage med. |
|
Allan m
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg købte ps3 i game til 5500.kr da den kom ud
tror ps4 kommer til at koste ca 4000.kr de skal bare ha nogle flere titler klar til ps4 |
|
ashdk
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Funktioner
Tak(0)
|
PS3 kostede da vist 5000 ved launch, jeg mindes ikke den var helt oppe i 6000 kr.
|
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis Sony ikke laver en kontroller der passer til os her i EU istedet for den børne kontroller de har nu, så hopper jeg nok tilbage til Xbox.
det nok også passer fint sammen med min Nokia Lumia 920 og Windows 8 på min PC
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville virkelig gerne have en bedre form for mediecenter i. F.eks. muligheden for en xbmc funktion, savner jeg virkelig på min PS3.
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også tale om at både vita og de nuværende dualshock controllere er kompatible med PS4. Jeg har lidt svært ved at se hvordan vita skal virke men okay..
@Per Korshøj: det er vel egentlig det samme som Wii U, hvilket jeg har det okay med, så længe man kan holde ordenligt om den. |
|
Per Korshøj
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det passer(og det håber jeg), så er det ret futuristisk. Noget jeg ikke troede ville komme før jeg blev "rigtig" gammel. |
|
Per Korshøj
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Originally Posted by Eurogamer:
By Wesley Yin-Poole Published Friday, 18 January 2013 Sony will drop the DualShock controller for the next PlayStation, according to a new report. Sources told CVG Sony has tested new controllers with biometric sensors on the grips and an LCD touch-screen. This information tallies with what Eurogamer has heard from our own sources. We understand that as of six months ago Sony was testing a controller that had an LCD touch-screenonthe frontand biometrics functionality on the back. These designs, we were told, have changed almost every month, but are for the controller for the next PlayStation. Biometrics technology captures data from the player's body, such as temperature and heart rate. Half-Life developer Valve has been experimenting with the tech, trying to discover new game experiences that would benefit from it. ... Source: http://www.eurogamer.net/articles/20...station-report |
|
Besvar | Side <1 1213141516 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |