recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation Move - first impressions!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlaystation Move - first impressions!

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Du kunne jo for sjov prøve med motion controller + almindelig controller, nu hvor der blev snakket lidt om det i den anden tråd. 
 
Ja, det ville jeg også godt høre om.
 
Gerne ledsaget af et billede.
 
Eh, et billede af mig stående med Move og en almindelig controller?!
 
Jeg fik det ikke prøvet igår, men jeg kan let forestille mig at det er noget mere "akavet" end at stå med den lille subcontroller - den er jo noget lettere, og er designet til at blive holdt i en hånd.
 
Det er forresten ret tydeligt at spil der er patchet til brug med Move har problemer med at forstå at det er 2 separate controllere - High Velocity Bowling har det f.eks. ikke været mulig for mig at få til at virke, muligvis fordi jeg gør noget forkert - men der er INGEN forklaring til spillet på hvordan man gør...

Jeg magter heller ikke at få startet Beatbreaker eller hvad det hedder - den nægter bare at gå videre...
 
Prøv evt. at sørge for at Move er controller nr. 1...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 08:21

Er det rigtigt forstået at man til nogle spil, optimalt skal bruge 2 motion controllere og IKKE Navi controller + motion controller?

På de demoer sony har sendt ud, ser man i hvert fald flere gange en person spille med 2 motion controllere? Så skal man faktisk have 4 motion controllere hvis , man f.eks. skal bokse mod konen hjemme i stuen? (sku billigere at stikke hende en god gammeldags kindhest i stedet...Big smile)
 
Så også demoen af tiger, det ser da alt for fedt ud....Ligner helt klart at man skal lave rigtige golfsving;
 
Se den og andre demoer her;
 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Er det rigtigt forstået at man til nogle spil, optimalt skal bruge 2 motion controllere og IKKE Navi controller + motion controller?

Korrekt. Der er flere sportsgrene i Sports Champions hvor det er optimalt at bruge 2 Move controllere. Navi controlleren har jeg faktisk ikke rigtig brugt endnu...
 
I Vollyball, Gladiator kamp og bueskydning er det mest optimalt, selv om en enkelt kan benyttes - det føles bare ikke lige så intuitivt Smile
 
Citér
På de demoer sony har sendt ud, ser man i hvert fald flere gange en person spille med 2 motion controllere? Så skal man faktisk have 4 motion controllere hvis , man f.eks. skal bokse mod konen hjemme i stuen? (sku billigere at stikke hende en god gammeldags kindhest i stedet...Big smile)
 
Jeps, skal man spille 2 personer i ovenstående spil er 4 Move helt sikkert bedre, men det er altså også noget af en udskrivning i controllere!! (4 x 300)
 
Citér
Så også demoen af tiger, det ser da alt for fedt ud....Ligner helt klart at man skal lave rigtige golfsving;
 
Se den og andre demoer her;
 
 
Tiger er det der har skuffet mig mest - men det KAN have at gøre med at jeg havde for lidt plads, og ikke stod rigtigt. Det bliver testet yderligere i weekenden! Tongue
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 09:24

Jeg bestiller så Starter pack+ sports champs + 1 extra motion controller. Har Tiger i forvejen. Så må de ekstra motion controllere komme på julegave listen...

Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 11:19
Fik dette til 913,- inkl. fragt fra Axelmusic.com, så håber jeg satme ikke der kommer told på.....de skulle sende fra EU i følge deres side.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 11:37
Der kommer ikke told på. Som jeg skrev tidligere sender de fra Amerika til et lager i Danmark, og sender det så videre til dig. Sådan har jeg i hvert fald forstået det. Det de gør, for at undgå tolden, er at de sender varen indbyrdes (fra axelmusic til axelmusic også til dig). 

.. Eller er jeg helt galt på den?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Der kommer ikke told på. Som jeg skrev tidligere sender de fra Amerika til et lager i Danmark, og sender det så videre til dig. Sådan har jeg i hvert fald forstået det. Det de gør, for at undgå tolden, er at de sender varen indbyrdes (fra axelmusic til axelmusic også til dig). 
.. Eller er jeg helt galt på den?


Jeg tror nu ikke de undgår (og forsøger at undgå) told.

Oprindeligt blev virksomheden vel "flyttet" til nordamerika fordi de ikke måtte sælge mange US titler i Danmark efter Infosoc direktivet.
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 00:03
Jeg har lige kort prøvet Tiger woods demoen og en omgang bordtennis, jeg er forbløffet! Du kan jo slet ikke sammenligne det med Wii'en kvalitetsmæssigt. Jeg har aldrig set den store fidus i Tiger Woods, men det er fantastisk at smide den bette bold 293 yards afsted med driveren :D Kan virkelig kun anbefale at købe startpakken, og så især fra USA hvor man får Sports Champions med, jeg bestilte det dog som indbytningstilbud hos gamestop :)
Jeg kan godt vende tilbage med flere indtryk når jeg får spillet det noget mere, hvis folk vil ha det.
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 11:56
Forhelvede da også, havde sagt til mig selv jeg ikke ville købe nogle move ting før de var faldet i pris eller jeg fik nogle spil hvor det var kompatibelt.. også finder jeg ud af at RUSE udkom for over en uge siden som jeg har en forudbestilling på; og jeg har lige købt heavy rain af steffen!

Så bliver jeg naturligvis nød til at bestille en starter pack med sports champions samt en ekstra move controller fra axelmusic.. så skal der vidst ikke bruges flere penge på konsolting de næste måneder!! LOL
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 12:20
Jeg undrer mig lidt over priserne hos amazon.co.uk.

Playstation Move £39.99.

Starter Pack £39.70.

Hvis Starter Pack indeholder en Move, hvad er det så, der gør Move dyrere end Starter Pack?

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 12:29
det er det samme hos coolshop.. 400,- for en move, 444,- for starter pack. så kan man sku næsten ligeså godt købe en starter pack hvis man vil have en ekstra move controller, også bruge det ekstra playstation eye som et webcam til pcen eller sælge det ..
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

det er det samme hos coolshop.. 400,- for en move, 444,- for starter pack. så kan man sku næsten ligeså godt købe en starter pack hvis man vil have en ekstra move controller, også bruge det ekstra playstation eye som et webcam til pcen eller sælge det ..
 
Underligt... en løs Move controller koster vist 333,- i både Bilka og hos Elgiganten...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu