recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PlayTV med HE-AAC og mpeg4 optag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlayTV med HE-AAC og mpeg4 optag

 Besvar Besvar Side  <1234 19>
Forfatter
Besked
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Ved nogen om denne update afhjælper tidsforskydning i den indbyggede tv guide. Tror min er konsekvent 2-3 timer bagud.

Eller nogen der ved hvordan man retter dette. Andre steder på ps3 vises tiden korrekt.?



Aner det ikke, men prøv :-)
Det kan jo ikke gå helt galt.

Havde selv problemet tidligere. Det blev løst ved at "rode rundt" - ikke den bedste forklaring, men jeg har glemt præcis hvad jeg gjorde. Noget med geninstallering/genopsætning Sørg dog for at PS3 selv justerer sommertid.

/B
Til top
mads420 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:

Det ser godt ud foreløbig.

Sony har udsendt opdatering 2.21 til PlayTV. Et produkt der ikke markedsføres i DK.

Når det ser godt ud, er det fordi man nu også kan høre lyd i HE-AAC (hvis det er hvad Canal9 sender) og også optage kanalen.

Det var med stor spænding jeg opgraderede. Meldinger fra Australien, hvor PlayTV nu også er officielt lanceret, gik på at opdateringen samtidig fjernede muligheden for at springe et minut ad gangen i optagelser, muligheden for at spole med 120x hastighed samt muligheden for at kopiere indhold til XMB. Tilsyneladende alt sammen brugerfjendtlige krav til Sony for at få PlayTV Freeview certificeret i landet.

Foreløbig ser det ikke ud til at vi kommer til at mangle disse funktioner i Danmark.

Meldinger fra Australien og New Zealand går i øvrigt på, at PlayTV også optager HD.

/B


Egentlig er det vel 1.21 og ikke 2.21 ;-)...Men det er så gode nyheder!...jeg har siddet klistret til Playtations EU blog de sidste uger og håbet på at vi ikke alene kunne se DR HD men også ligefrem få lyden på!
Til top
mads420 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Ved nogen om denne update afhjælper tidsforskydning i den indbyggede tv guide. Tror min er konsekvent 2-3 timer bagud.

Eller nogen der ved hvordan man retter dette. Andre steder på ps3 vises tiden korrekt.?



Da jeg i sin tid købte PlayTV med firmware 1.0 kørte den engelsk tid, og derfor var den en time ved siden af (måske 2 hvis de har anderledes daylight saving time??). Men det blev fixet med 1.10 for mit vedkommende.
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 12:05
Kan man så måske også lægge sine Playtv optagelser over på sin PSP?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Ved nogen om denne update afhjælper tidsforskydning i den indbyggede tv guide. Tror min er konsekvent 2-3 timer bagud.

Eller nogen der ved hvordan man retter dette. Andre steder på ps3 vises tiden korrekt.?



Ja, det pissede også mig af i lang tid!!! Det styres efter hvilket land du vælger i opstætningen, jeg tror jeg valgte Tyskland, og jo den skulle lige skanne alle kanaler igen... Men nu passer tiderne!!!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Bitnissen Bitnissen skrev:

Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Ved nogen om denne update afhjælper tidsforskydning i den indbyggede tv guide. Tror min er konsekvent 2-3 timer bagud.

Eller nogen der ved hvordan man retter dette. Andre steder på ps3 vises tiden korrekt.?



Ja, det pissede også mig af i lang tid!!! Det styres efter hvilket land du vælger i opstætningen, jeg tror jeg valgte Tyskland, og jo den skulle lige skanne alle kanaler igen... Men nu passer tiderne!!!

Hmnn tyskland virkede ikke helt, der er dog kun 1 times forskydning nu. Så måske det er noget sommertids issue?.

Opdaterede også til den nye firmware. Og satte den tilbage til danmark, men nu finder den kun 5 kanaler. Canal9 og Game tv fandt den ikke. Desuden er alle boxer kanalerne forsvundet hvilket er meget rart da de tidligere gjorde guien mere uoverskuelig.

Hvor mange kanaler har i andre efter opdateringen?

 

 

 

 

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af L'er L'er skrev:

Kan man så måske også lægge sine Playtv optagelser over på sin PSP?


Spørger lige igen, da jeg jeg ikke fik svar første gang.
Jeg kan endnu ikke selv prøve det, da jeg ikke har et stort nok hukommelseskort til det.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 10:46
Man skulle kunne se sine PlayTV optagelser (og andre mediefiler) på den nye Aino Mobil samt på PSP Go. og muligvis også den "gamle PSP, via "Remote Play" Om man kan bevare indholdet dér ved jeg ikke.


Mener at det for PSP først var ment som M2M over Internettet, men at det senere blot blev på det lokale trådløse net. Ret skuffende.
Hvor langt Aino "rækker" ved jeg ikke.

/B


Redigeret af B-CLG - 25-Oktober-2009 kl. 10:48
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 23:03
Jeg får et hukommelseskort i morgen til min PSP og så kan jeg lige afprøve det. Så giver jeg beskeden videre her.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
tummes Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2006
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 10:14

Hej Alle

Er lidt nope på dette område.

Jeg har et Sony KDL-40W2000 som kun har MPEG2.

Hvis jeg køber PlayTV til min PS3 vil jeg så kunne modtage alle de nye og gamle kanaler?

Hvor har i købt jeres PlayTV?

Kommer der en CD med installation til den?

Kan man godt opdatere PlayTV fra DK, når det reelt ikke findes i DK?

Pft. Thomas

Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 10:50
Du kan se TV på denne måde men kun DVB-T kanaler som ikke er kodet. Men en PS3 bruger også en del mere strøm end en ren DVB-T tuner. Hvor meget mere afhænger af hvilken generation din PS3 er.

Min PlayTV blev købt hos Getmore. Havde tysk indpakning.
Der medfølger en CD, men du skal opdatere PlayTV software (via PS3s internet adgang) for at noget ud af det.
Ingen USB eller CD opdatering er mulig.
Du kan opdatere hvorfra det skulle være.

/B


Redigeret af B-CLG - 26-Oktober-2009 kl. 10:51
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 11:11

B-CLG: så der er ikke forskel på playtv versionerne?

Har kig på at købe en i UK, er det den samme tuner ligegyldigt hvor den bliver købt?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 19>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu